Jak przygotować skuteczny program lojalnościowy?
Program lojalnościowy, niezależnie czy B2B czy B2C nie tylko wpływa na wzrost sprzedaży, ale również pozwala zbudować relację pomiędzy marką, kanałem dystrybucji i konsumentem. Jest to niezwykle ważne narzędzie w budowaniu długofalowej strategii.
Aby program lojalnościowy był faktycznie skutecznym narzędziem należy podejść do tego kompleksowo, ważne są następujące elementy:
- Analiza potrzeb i celów klienta
- Dokładne określenie grupy docelowej – Uczestników programu lojalnościowego
- Dopasowanie odpowiednich narzędzi i strategii działania
- Kreacja graficzna
- Regulamin
- Implementacja
- Bieżąca obsługa
- Logistyka
- Raportowanie wyników, analiza i rekomendacje działań
W obsłudze programów lojalnościowych wykorzystujemy nowoczesne technologie i narzędzia, które cały czas rozwijajmy. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować Ci unikalne rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb!