Lion
Wejdź do gry
Klient / marka: Lion
Nazwa akcji: Wejdź do gry
Rodzaj akcji: Promocja sprzedaży B2C
Cele kampanii
Wzrost rotacji produktu
Wzrost udziałów rynkowych
Wzrost świadomości marki
Grupa docelowa
- Shopperzy sieci kanału tradycyjnego oraz nowoczesnego.
- Zarówno kobiety (44%) jak i mężczyźni (56%).
- Ludzie młodzi (core target grupy wiek 16 – 24 lata), prowadzą aktywny tryb życia. Żyją „stadnie” i dużo się u nich dzieje, spotykają się ze swoimi przyjaciółmi tak często, jak to możliwe. Aż 90% grupy regularnie korzysta z internetu, a 85% posiada profil na Social Mediach.
Realizacja kampanii
Mechanizm i strategia
„Wejdź do gry!” to zupełnie nowy koncept promocji konsumenckiej skierowany do środowiska graczy, bazujący na szybko rosnącym trendzie gamingowym. Baton stał się „walutą”, którą można było wymienić na pełne wersje gier, skiny, waluty premium i inne. Partnerem naszej akcji był serwis internetowy dogry.pl. Każde zgłoszenie w naszej akcji było wygrywające. Aby wziąć udział w akcji należało:
-
1
Kupić baton LION w opakowaniu
z komunikacją promocyjną. -
2
Zgłosić kod z opakowania
na www.dogry.pl/lion lub za pośrednictwem
BOTa na kanale dogry.pl na FB. -
3
Odebrać 100 PKT
do wykorzystania w serwisie.
Komunikacja
Komunikacja akcji obejmowała:
-
TVC
-
Prasa handlowa
-
POSM
-
Strona WWW
-
Wideoon-line
-
Social Media
-
Mailingi
-
Opakowanie
Głównym nośnikiem były brandowane opakowania jednostkowe i zbiorcze, a także set materiałów POS.
Promocja otrzymała także duże wsparcie w postaci spotu TV (YouTube), kampanii w mediach społecznościowych oraz komunikacji mailingowej.
Materiały prezentujące kreację
Efekty naszych działań
- 538 532 kody zgłoszone do akcji
- 94% wydanych nagród w loterii
- 3-krotnie doładowywana pula nagród
- 6-krotny wzrost oferowanych kodów w promocji vs pierwotna pula
- 538 532 kody zgłoszone do akcji
- 3-krotnie doładowywana pula kodów