Lion

Wejdź do gry

Klient / marka: Lion

Nazwa akcji: Wejdź do gry

Rodzaj akcji: Promocja sprzedaży B2C

<br />
<b>Warning</b>:  Undefined variable $icon__alt in <b>/home/linearecta/ftp/wwwuniqueonenowe2023/wp-content/themes/uniqueone/templates/elastics.php</b> on line <b>841</b><br />

Cele kampanii

Wzrost rotacji produktu

Wzrost udziałów rynkowych

Wzrost świadomości marki

Grupa docelowa

  • Shopperzy sieci kanału tradycyjnego oraz nowoczesnego.
  • Zarówno kobiety (44%) jak i mężczyźni (56%).
  • Ludzie młodzi (core target grupy wiek 16 – 24 lata), prowadzą aktywny tryb życia. Żyją „stadnie” i dużo się u nich dzieje, spotykają się ze swoimi przyjaciółmi tak często, jak to możliwe. Aż 90% grupy regularnie korzysta z internetu, a 85% posiada profil na Social Mediach.

Realizacja kampanii

Mechanizm i strategia

„Wejdź do gry!” to zupełnie nowy koncept promocji konsumenckiej skierowany do środowiska graczy, bazujący na szybko rosnącym trendzie gamingowym. Baton stał się „walutą”, którą można było wymienić na pełne wersje gier, skiny, waluty premium i inne. Partnerem naszej akcji był serwis internetowy dogry.pl. Każde zgłoszenie w naszej akcji było wygrywające. Aby wziąć udział w akcji należało:

  • 1

    Kupić baton LION w opakowaniu
    z komunikacją promocyjną.

  • 2

    Zgłosić kod z opakowania
    na www.dogry.pl/lion lub za pośrednictwem
    BOTa na kanale dogry.pl na FB.

  • 3

    Odebrać 100 PKT
    do wykorzystania w serwisie.

Komunikacja

Komunikacja akcji obejmowała:

  • TVC

  • Prasa handlowa

  • POSM

  • Strona WWW

  • Wideoon-line

  • Social Media

  • Mailingi

  • Opakowanie

Głównym nośnikiem były brandowane opakowania jednostkowe i zbiorcze, a także set materiałów POS.

Promocja otrzymała także duże wsparcie w postaci spotu TV (YouTube), kampanii w mediach społecznościowych oraz komunikacji mailingowej.

Materiały prezentujące kreację

Efekty naszych działań

  • 538 532 kody zgłoszone do akcji
  • 94% wydanych nagród w loterii
  • 3-krotnie doładowywana pula nagród
  • 6-krotny wzrost oferowanych kodów w promocji vs pierwotna pula
  • 538 532 kody zgłoszone do akcji
  • 3-krotnie doładowywana pula kodów