Berlinki
I kto to mówi
Klient / marka: Animex / Berlinki
Nazwa akcji: I kto to mówi
Rodzaj akcji: Promocja sprzedaży B2C
Cele kampanii
Wzrost sell-in’u o 15%.
Trade’owe wsparcie ogólnopolskiej kampanii reklamowej.
Zwiększenie widoczności marki Berlinki w trade.
Grupa docelowa
- Shopperzy modern, ludzie młodzi 30+.
- Mieszkańcy średnich i dużych miast.
- Osoby z zarobkami powyżej średniej.
Realizacja kampanii
Mechanizm i strategia
Akcja zorganizowana w formie konkursu. Przygotowane zostały akcje tailor-made dla kilku sieci: Selgros, Polo Market, Stokrotka, Arhelan, Topaz, Frac. Promocja w każdej z sieci trwała 4 tygodnie. Do akcji został stworzony parasol komunikacyjny, a różnice pomiędzy sieciami dotyczyły oferowanych nagród oraz zadania konkursowego.
Aby wziąć udział w akcji należało:
-
1
Kupić od 1 do 3 dowolnych paczek produktów Berlinki w danej sieci.
-
2
Stworzyć krótki, kreatywny dialog Berlinek lub napisać, za co lubi się Berlinki.
-
3
Wysłać zgłoszenie SMSem na dedykowany akcji numer.
Komunikacja
Komunikacja akcji obejmowała:
-
Prasa handlowa
-
POSM
-
Strona WWW
-
Social Media
Podstawowym nośnikiem wykorzystanym do akcji były materiały dostępne w sklepach: plakaty, wobblery, moduły gazetkowe sieci.
Promocja wspierana była również na profilach społecznościowych oraz stronach www poszczególnych sieci.
Materiały prezentujące kreację
Efekty naszych działań
- 300% realizacji celu przez najlepszą sieć
- 20-47% wzrostów sell-in’u w TOP 3 sieciach
- Pozyskanie dodatkowej komunikacji w sklepach
- Większa widoczność marki w miejscu sprzedaży
- 300% realizacji celu
- 44% wzrost sell-in’u