Berlinki

I kto to mówi

Klient / marka: Animex / Berlinki

Nazwa akcji: I kto to mówi

Rodzaj akcji: Promocja sprzedaży B2C

<br />
<b>Warning</b>:  Undefined variable $icon__alt in <b>/home/linearecta/ftp/wwwuniqueonenowe2023/wp-content/themes/uniqueone/templates/elastics.php</b> on line <b>841</b><br />

Cele kampanii

Wzrost sell-in’u o 15%.

Trade’owe wsparcie ogólnopolskiej kampanii reklamowej.

Zwiększenie widoczności marki Berlinki w trade.

Grupa docelowa

  • Shopperzy modern, ludzie młodzi 30+.
  • Mieszkańcy średnich i dużych miast.
  • Osoby z zarobkami powyżej średniej.

Realizacja kampanii

Mechanizm i strategia

Akcja zorganizowana w formie konkursu. Przygotowane zostały akcje tailor-made dla kilku sieci: Selgros, Polo Market, Stokrotka, Arhelan, Topaz, Frac. Promocja w każdej z sieci trwała 4 tygodnie. Do akcji został stworzony parasol komunikacyjny, a różnice pomiędzy sieciami dotyczyły oferowanych nagród oraz zadania konkursowego.
Aby wziąć udział w akcji należało:

  • 1

    Kupić od 1 do 3 dowolnych paczek produktów Berlinki w danej sieci.

  • 2

    Stworzyć krótki, kreatywny dialog Berlinek lub napisać, za co lubi się Berlinki.

  • 3

    Wysłać zgłoszenie SMSem na dedykowany akcji numer.

Komunikacja

Komunikacja akcji obejmowała:

  • Prasa handlowa

  • POSM

  • Strona WWW

  • Social Media

Podstawowym nośnikiem wykorzystanym do akcji były materiały dostępne w sklepach: plakaty, wobblery, moduły gazetkowe sieci.

Promocja wspierana była również na profilach społecznościowych oraz stronach www poszczególnych sieci.

Materiały prezentujące kreację

Efekty naszych działań

  • 300% realizacji celu przez najlepszą sieć
  • 20-47% wzrostów sell-in’u w TOP 3 sieciach
  • Pozyskanie dodatkowej komunikacji w sklepach
  • Większa widoczność marki w miejscu sprzedaży
  • 300% realizacji celu
  • 44% wzrost sell-in’u