Lubimy być częścią historii akcji promocyjnych – innowacyjne rozwiązania , niestandardowe mechaniki to coś, czego się nie boimy i chętnie, przy wsparciu naszych klientów, wdrażamy. Nieprzypadkowo, ostatnio otrzymane wyróżnienie Media Marketing Polska dla innowatorów, potwierdzająca te słowa. Takie rozwiązania zostają w pamięci konsumentów na dłużej!

Oczywiście nowe rozwiązania, technologie, obecność w digitalowym świecie jest kluczowa. Mimo wszystko nie należy zapominać o w świecie off-line’owym, w którym konsument na co dzień się porusza, choćby idąc na zakupy w sklepie niedaleko domu, czy tankując samochód.

Jako agencja mamy okazję być częścią publikacji, która wspomnianą historię tworzy i zostanie na dłużej, edukując obecne i kolejne pokolenia. Z racji organizacji dużych akcji promocyjnych, opartych o papierowe zdrapki staliśmy się częścią uniwersyteckiego wydawnictwa pt.: „Papiery wartościowe o wypłacie losowej. Zdrapki polskie 1991-2023”, autorstwa Konrad Waluś i Michał Łukomski.

Jak mówią o niej sami autorzy: „To jedyna , tak szeroka publikacja, jaka powstała na temat loterii zdrapkowych w Polsce”. Tym bardziej nie mogło nas tam zabraknąć!

Loterie konkursy programy lojalnościowe