Lion

Upoluj kasę

Klient / marka: Nestle Polska / Lion

Nazwa akcji: Upoluj kasę

Rodzaj akcji: Promocja sprzedaży B2C

<br />
<b>Warning</b>:  Undefined variable $icon__alt in <b>/home/linearecta/ftp/wwwuniqueonenowe2023/wp-content/themes/uniqueone/templates/elastics.php</b> on line <b>841</b><br />

Cele kampanii

Pobudzenie marki do wzrostu przy sell-in w pierwszej połowie 2020 na poziomie 0%.

Wzrost rotacji produktów w okresie trwania promocji

Aktywowanie konsumentów do zakupu batonów

Grupa docelowa

  • Core – Digital natives (18-25 lat), których naturalnym środowiskiem jest on-line, mobile.
  • Uzupełnienie – Millenialsi/Gen X (25-45 lat) – grupa stanowiąca duży potencjał dla marki.

Realizacja kampanii

Mechanizm i strategia

W strategii działania postawiliśmy na maksymalną prostotę mechanizmu oraz atrakcyjność nagród. Punktem wyjścia była obecne tempo życia – chęć do uzyskania odpowiedzi „tu i teraz”, a także pragmatyzm związany z formą oferowanych nagród. Na tej podstawie powstała loteria z nagrodami natychmiastowymi.
Mechanizm został oparty na 3 prostych krokach:

  • 1

    Kupić baton LION w opakowaniu
    z komunikacją promocyjną.

  • 2

    Znaleźć wewnątrz kod promocyjny

  • 3

    Zgłosić kod promocyjny znajdujący się wewnątrz opakowania na Lion.pl.

Komunikacja

Komunikacja akcji obejmowała:

  • POSM

  • Social Media

  • Strona WWW

  • Opakowanie

Stworzony został landing page loterii, a cała akcja była wspierana kampanią banerową oraz w Social Mediach marki Lion.
Całość została rozszerzona o citylight’y oraz kampanię radiową.

Materiały prezentujące kreację

Efekty naszych działań

  • 369 321 zgłoszeń do akcji
  • 12% wzrostu sell-in w zestawieniu Y to Y
  • 21% wzrostu rotacji
  • 7%do 48% wzrosty consideration w brand funnel
  • 2%do 44% wzrosty trial w brand funnel
  • 369 321 zgłoszeń do akcji
  • 21% wzrostu rotacji