Ministerstwo Finansów

Narodowa Loteria Paragonowa

Klient / marka: Ministerstwo Finansów

Nazwa akcji: Loteria Paragonowa

Rodzaj akcji: Promocja sprzedaży B2C

<br />
<b>Warning</b>:  Undefined variable $icon__alt in <b>/home/linearecta/ftp/wwwuniqueonenowe2023/wp-content/themes/uniqueone/templates/elastics.php</b> on line <b>841</b><br />

Cele kampanii

Budowanie nawyku brania i wydawania paragonów.

Podkreślenie korelacji między braniem paragonu, a wpływami do budżetu państwa.

Uświadomienie Polakom, że mają wpływ na kształtowanie uczciwego obrotu gospodarczego
biorąc paragon wspierają uczciwych przedsiębiorców i równą konkurencję między nimi.

Grupa docelowa

  • Kobiety i mężczyźni 18+.
  • Komunikacyjnie: 18-59.
  • Wykształcenie bez ograniczeń.
  • Dochody bez znaczenia.

Realizacja kampanii

Mechanizm i strategia

Akcja została zorganizowana w formie loterii. Co kwartał była promowana branża gospodarki, w której występuje wysoki potencjał szarej strefy oraz stosunkowo niedawno wprowadzono obowiązek posiadania kas fiskalnych i Polacy nie mieli jeszcze wyrobionego nawyku odbierania lub proszenia o paragon fiskalny. Zakupy w tej branży dawały możliwość uczestnikom wzięcia udziału w dodatkowym losowaniu. W okresie akcji promowaliśmy: fryzjerstwo i zabiegi kosmetyczne, prywatną opiekę lekarską i dentystyczną, konserwację i naprawy samochodów, restauracje i inne placówki gastronomiczne. Aby wziąć udział w akcji należało:

  • 1

    Dokonać zakupu dowolnego towaru lub usługi za min. 10 zł.

  • 2

    Odebrać paragon fiskalny.

  • 3

    Zgłosić się do loterii na www.loteriaparagonowa.gov.pl.

Komunikacja

W kampanii uwzględnione były następujące nośniki:

  • Spot TV

  • Prasa handlowa

  • POSM

  • Strona WWW

  • Kampania YT + VOD

  • Spot Radio

  • SoMe (FB, IG)

Akcja była bardzo szeroko komunikowana zarówno w offline jak i on-line. Stacjonarnie: urzędy skarbowe, sieci handlowe, event Lato z Radiem

Materiały prezentujące kreację


    Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/linearecta/ftp/wwwuniqueonenowe2023/wp-content/themes/uniqueone/templates/elastics.php on line 121

    Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/linearecta/ftp/wwwuniqueonenowe2023/wp-content/themes/uniqueone/templates/elastics.php on line 122

  • Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/linearecta/ftp/wwwuniqueonenowe2023/wp-content/themes/uniqueone/templates/elastics.php on line 121

    Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/linearecta/ftp/wwwuniqueonenowe2023/wp-content/themes/uniqueone/templates/elastics.php on line 122

Efekty naszych działań

  • 5 000 000 Unikatowych Użytkowników na stronie internetowej promocji
  • 13 200 000 zasięgu kampanii TV
  • Od 15 do 38% wzrostu liczby kas fiskalnych w promowanych branżach
  • 1 miejsce w wyszukiwarce Google w kategorii „tematy, o których się mówiło”
  • 5 000 000 Unikatowych Użytkowników na stronie internetowej promocji
  • 136 000 000zgłoszeń do loterii