
Szukasz Regulaminów?
Tu znajdziesz regulaminy loterii i konkursów organizowanych przez Unique One
Tu znajdziesz regulaminy loterii i konkursów organizowanych przez Unique One
Regulamin sprzedaży premiowej
„Pielęgnuj letnie wspomnienia!”
§ 1. Postanowienia ogólne
§ 2. Uczestnictwo w Promocji
§ 3. Zasady Sprzedaży Premiowej
a) nabycie w Okresie Sprzedaży Premiowej jednorazowo dowolnych Produktów Promocyjnych na łączną kwotę minimum 20.00 zł (słownie: dwadzieścia złotych) brutto;
b) zachowanie oryginalnego dowodu zakupu Produktu Promocyjnego, nabytego w Okresie Sprzedaży Premiowej, w postaci otrzymanego od sprzedawcy paragonu fiskalnego lub wystawionej przez sprzedawcę faktury wystawionej na konsumenta (dalej: „Dowód Zakupu”);
c) dokonanie prawidłowego zgłoszenia udziału w Sprzedaży Premiowej, zgodnie z postanowieniami ust.2-3 poniżej.
2. W celu dokonania zgłoszenia udziału w Sprzedaży Premiowej Uczestnik spełniający warunki określone w Regulaminie, powinien zgodnie z prawdą wypełnić oraz wysłać do systemu informatycznego Organizatora formularz zgłoszeniowy w Okresie przyjmowania zgłoszeń. Formularz udostępniony jest za pośrednictwem strony internetowej www.NIVEA.pl (dalej: „Formularz Zgłoszeniowy”). Podczas dokonywania zgłoszenia należy również zaimportować swoje zdjęcie, które znajdować się będzie na kremie, który stanowić będzie nagrodę w Promocji, w przypadku pozytywnej weryfikacji Zgłoszenia.
3. Prawidłowe wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego wymaga:
a) podania danych z Dowodu Zakupu, tj. w przypadku paragonu fiskalnego - data zakupu z paragonu fiskalnego, unikatowy numer kasy fiskalnej rejestrującej (fiskalnej), a w przypadku faktury - kolejny numer nadany w ramach jednej lub więcej serii, który w sposób jednoznaczny identyfikuje fakturę (numer faktury), data wystawienia faktury;
b) dołączenia w formie elektronicznej czytelnego skanu albo wyraźnej fotografii Dowodu Zakupu;
c) dołączenia zdjęcia które znajdować się będzie na kremie, który stanowić będzie nagrodę w Promocji, w przypadku pozytywnej weryfikacji zgłoszenia;
d) podania danych adresowych wymaganych do wydania nagrody (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość);
e) złożenia oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w Regulaminie i jego akceptacji oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby Sprzedaży Premiowej
4. Po wypełnieniu Formularza Zgłoszenia Uczestnik loguje się bądź rejestruje (podając następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail) do serwisu www.NIVEA.pl w celu dopełnienia procedury wysyłki zgłoszenia. Przejście kroków opisanych w ustępie 3 i 4 stanowi łącznie zgłoszenie w Sprzedaży Premiowej(dalej „Zgłoszenie”). Zakładając konto w serwisie www.NIVEA.pl należy również ustalić hasło do konta i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu utworzenia i administrowania profilem użytkownika.
5. W przypadku Uczestników, którzy posiadają już konto na www.NIVEA.pl i są na nim zalogowani, zobowiązani są oni jedynie do wypełnienia formularza opisanego w ust.3 powyżej i wysyłki Zgłoszenia.
6. Każdy Uczestnik może dokonać w Promocji maksymalnie 12 Zgłoszeń pod warunkiem, że każdorazowo spełnione są warunki określone w Regulaminie Promocji. Z tym zastrzeżeniem, że jeden Uczestnik może otrzymać tylko jedną nagrodę. Oznacza to, że pierwsze pozytywnie zweryfikowane Zgłoszenie bierze udział w Promocji wszystkie kolejne Zgłoszenia tego Uczestnika zostaną odrzucone niezależnie od ich poprawności. Za jednego Uczestnika na potrzeby Promocji poczytuje się tę samą osobę fizyczną, niezależnie od tego jakimi danymi identyfikacyjnymi, adresowymi, IP itp. się posługuje w Promocji.
7. Po wyczerpaniu puli nagród z danego tygodnia na stronie internetowej wyświetlany jest stosowny komunikat. Uczestnik nie może wysłać Zgłoszenia do Promocji, może jednak przygotować robocze Zgłoszenie poprzez wypełnienie kroków opisanych w ust. 3 i 4 poza elementem możliwości wysyłki roboczego Zgłoszenia. Uczestnik ma możliwość zapisania roboczego Zgłoszenia na swoim koncie, a następie po otwarciu nowej puli nagród może je wysłać do systemu informatycznego przyjmującego Zgłoszenia. W tym celu powinien wejść na stronę www.NIVEA.pl, zalogować się na swoje konto i wejść w zakładkę „MOJE KREMY”. Po czym Uczestnik musi kliknąć w przycisk „WYŚLIJ ZGŁOSZENIE” przy zapisanym roboczym Zgłoszeniu. Dokonanie tej czynności skutkuje przyjęciem Zgłoszenia do Promocji.
8. Zdjęcie zaimportowane do Zgłoszenia o charakterze wulgarnym, obraźliwym, sprzeczne z prawem lub przyjętymi za obowiązujące normami obyczajowymi lub naruszające prawa osób trzecich, prawa autorskie, zawierające treści godzące w powszechnie uznane wartości chronione prawem, nie jest brane pod uwagę, jako niespełniające warunków określonych w Regulaminie, ponadto powinno ono być w formacie .jpg, .png oraz wielkości pliku nie mniejszej niż 0,5MB i nie większej niż 5MB. Zdjęcie Dowodu zakupu musi być w formacie .jpg, .png, .pdf oraz wielkości pliku nie większej niż 2MB.
9. Dokonując Zgłoszenia Uczestnik oświadcza, że utwór (zdjęcie) jest jego autorstwa oraz że w związku z wykonaniem utworu nie są naruszone w żaden sposób prawa osób trzecich.
10. Uczestnik zgłaszając zdjęcie do Promocji potwierdza, że wszystkie osoby widniejące na fotografiach wyrażają zgodę na publiczne udostępnienie ich wizerunku. Uczestnik ponosi wobec Organizatora oraz NIVEA pełną odpowiedzialność w przypadku roszczeń osób trzecich związanych z upublicznieniem ich wizerunku bez ich zgody, w tym zobowiązuje się do pokrycia szkody, w tym odszkodowań jakie w związku z takimi roszczeniami Organizator lub NIVEA będą zobowiązani pokryć.
11. Dokonując Zgłoszenia do Promocji, Uczestnik uprawnia NIVEA i Organizatora do publikacji (w tym pierwszej publikacji) przesłanego zdjęcia na opakowaniu kremu będącego nagrodą w Promocji oraz na stronie internetowej Promocji.
12. Jedno Zgłoszenie może dotyczyć tylko Produktów Promocyjnych których nabycie udokumentowane jest na jednym Dowodzie Zakupu.
13. Dany Dowód zakupu można zgłosić tylko raz do Promocji. Uczestnik nie może zgłosić do promocji faktury, którą otrzymał wskutek realizacji swojego uprawnienia do żądania wydania faktury do paragonu fiskalnego, o którym mowa w przepisach szczególnych, jeśli wcześniej zgłosił już paragon fiskalny potwierdzający tą transakcję, a także odpowiednio nie może zgłosić paragonu fiskalnego, który potwierdza transakcję ze zgłoszonej już faktury. W sytuacji ustalenia tej okoliczności przez Komisję drugie Zgłoszenie usuwane jest z Promocji.
14. Wypełnione Formularze Zgłoszeniowe Uczestników przyjmowane są przez Organizatora w okresie od 1 lipca do 31 lipca 2017 r. do godziny 23:59:59.
15. Potwierdzeniem przyjęcia Zgłoszenia jest wiadomość e-mail z informacją o jego przyjęciu wysyłana przez Organizatora na adres wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym. Zgłoszenie przyjęte jest z chwilą jego wpływu na serwer informatyczny.
16. Weryfikacja prawidłowości Zgłoszeń uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej dokonywana jest przez Organizatora w terminie 10 dni roboczych od daty dokonania Zgłoszenia przez Uczestnika, w oparciu o dane podane przez Uczestnika w Formularzu Zgłoszeniowym.
17. Zgłoszenia nieprawidłowe, niekompletne, niezgodne z niniejszym Regulaminem lub zawierające załączniki nieczytelne, niewyraźnie, w formacie uniemożliwiającym ich odczytanie(niezgodne z wytycznymi), w zbyt małej/dużej rozdzielczości, Zgłoszenia w stosunku do których Organizator podjął uzasadnione podejrzenie, że dokonywane są w sposób naruszający postanowienia Regulaminu (w szczególności przy użyciu narzędzi programistycznych, bądź w sposób mający ominąć ograniczenia określone w Regulaminie) traktowane są jako Zgłoszenia nieprawidłowe. Organizator zastrzega sobie możliwość przeprowadzania dodatkowej procedury weryfikacyjnej mającej na celu ustalenie prawidłowości dokonywanego/ych Zgłoszenia/ń do Promocji przez Uczestnika.
18. Organizator po zakończeniu weryfikacji wysyła wiadomości e-mail informacją czy Zgłoszenie zostało zweryfikowane pozytywnie czy negatywnie.
§4 Nagrody
3. Nagrody wydawane są do wyczerpania puli wskazanej w ust. 1 powyżej. Nagrody niewydane w puli danego tygodnia Promocji przechodzą na kolejny tydzień. W przypadku nagród pozostałych z puli ostatniego tygodnia pozostają one do dyspozycji Organizatora.
4. Produkt opisany w ust. 1 powyżej Organizator dostarcza najpóźniej do dnia 29.08.2017 r. (przez co rozumie się maksymalną datę nadania przesyłki).
5. Nagroda przekazywana będzie przez Organizatora Uczestnikowi przesyłką pocztową lub kurierską, na adres podany w Formularzu Zgłoszenia.
6.Nagrody nie są przekazywane w formie ekwiwalentu pieniężnego lub innego świadczenia.
7. Nagroda nie przyznana w związku z nieprawidłowością Zgłoszenia wraca do puli w dniu dokonania negatywnej weryfikacji tego Zgłoszenia.
§ 5. Reklamacje
§ 6. Postanowienia końcowe