Wirtualna e-zdrapka

4 / 68

E-zdrapkę wdrożyliśmy po raz pierwszy w Polsce dla Makro Cash&Carry. Akcja skierowana była do użytkowników aplikacji mobilnej. Każdy zakup za min. 10 zł dokonany przez użytkowników aplikacji w okresie promocyjnym premiowany był wirtualną zdrapką, która przypisywana była automatycznie na jego konto. Aby dowiedzieć się o wygranej uczestnik zdrapywał pole na ekranie swojego smartfona – sama czynność była analogiczna do zdrapek papierowych. Pod zdrapkami do wygrania były: puszki Coca-Cola, iPady mini 4, iPhone’y 8, vouchery wycieczkowe oraz bony Makro. Łącznie w puli było ponad 25 000 nagród! Dodatkowo każda zdrapka stanowiła los w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X. Akcja cieszyła się ogromną popularnością i w związku z tym mechanizm został zastosowany ponownie w kolejnej loterii urodzinowej Makro.
Loteria wsparta była komunikacją w halach w postaci materiałów POS (plakaty, ulotki, banery) jak i w on-line: kampania banerowa na serwisie makro.pl oraz w aplikacji mobilnej Makro.

Klient / marka: MAKRO CASH & CARRY
Nazwa akcji: Loteria zdrAPKOWA
Rodzaj akcji: Loteria instant-win
Mechanika: Akcja skierowana była do użytkowników aplikacji mobilnej Makro. Każdy zakup za min. 10 zł dokonany przez użytkowników aplikacji w okresie promocyjnym premiowany był wirtualną zdrapką, która przypisywana była automatycznie na jego konto. Aby dowiedzieć się o wygranej uczestnik zdrapywał pole na ekranie swojego smartfona.
Nagrody: 13 x iPad mini 4, 6 x iPhone 8, 200 x bon o wartości 100 zł  do Makro, 32 x Voucher Premio Travel o wartości 1 000 zł, oraz 25 500 x Puszka Coca-Cola.

Loteria Promocja Program lojalnościowy WWW + Mobile Mobile