Wielka Bitwa Influencerów

4 / 66

Wielka Bitwa Influencerów

Klient / marka: Canon Polska

Nazwa akcji: Wielka Bitwa Influencerów 

Rodzaj akcji: Kampania wizerunkowa, konkurs oraz Wielki test

Magdalena Mizera Fotografia & FotoBłysk.com jako influencerzy walczyli o głosy swoich fanów w wybranych wcześniej zadaniach challengowych przy użyciu najnowszego systemu Canon EOS R. Fani komentowali, oddawali głosy i dopingowali influencerów. Zostały wykorzystane platformy społeczniościowe takie jak Facebook, YouTube oraz Instagram. Kampania była wsparta reklamą display oraz social ads'am. Na zakończenie kampanii, każdy mógł się przekonać o zaletach systemu Canon EOS R rezerwując go i borąc udział w wielkim teście na stronie kampanii. 
Dodatkowo nagrodami w konkursie : były vouchery na inspirujące spotkanie oraz wspólną pracę z wybranym ifnluencerem na systemie Canon EOS R.

Konkursy POS Facebook Portale społecznościowe WWW