

Najskuteczniejsze realizacje Unique One
Zobacz projekty, które odniosły spektakularny sukces
Zobacz więcejLoteria Paragonowa organizowana przez agencję Unique One na zlecenie Ministerstwa Finansów ma na celu uświadomić konsumentom, że branie paragonów wspiera uczciwych przedsiębiorców oraz uczciwą konkurencję. Loteria potrwa cały rok, od 1 października br. do 30 września 2016 r.
Kampania drogerii Rossmann „Potrząśnij na szczęście” była pierwszą w Polsce loterią w aplikacji Rossmann PL. Akcja bazowała na mechanizmie loterii promocyjnej i miała charakter ogólnopolski. W akcji został wykorzystany słynny już mechanizm typu Instant Win. Uczestnik od razu dowiadywał się o wyniku losowania. Loteria cieszyła się ogromnym zainteresowaniem ze strony klientów sieci Rossmann. Dodatkowo zastosowaliśmy niestandardowy mechanizm wyłaniania zwycięzców nagród natychmiastowych wykorzystujący funkcjonalności telefonu w postaci żyroskopu – wystarczyło, że uczestnik, potrząsnął telefonem i od razu otrzymywał informację o wygranej bądź jej braku. W puli loterii było 1,5 mln nagród natychmiastowych (instant-win). Byliśmy odpowiedzialni za organizację i obsługę loterii oraz przygotowanie i wdrożenie platformy web view (strony loteryjnej widocznej w aplikacji Rossmann PL).
Dla płatków Nestle przygotowaliśmy koncepcję akcji promocyjnej opartej na licencji Scrabble, która została zaimplementowana na kilku rynkach europejskich oraz na rynku polskim. Unique One była odpowiedzialna za kreację głównego KV, projekty opakowań, materiałów POS oraz kreację strony www. Na rynku polskim projekt został zaimplementowany jako loteria promocyjna z popularnym mechanizmem Instant Win. Uczestnik od razu dowiadywał się czy wygrał nagrodę natychmiast po oddaniu zgłoszenia.
Wirtualna zdrapka lub e-zdrapka to innowacyjny mechanizm do zastosowania w loteriach promocyjnych. Obniża znacząco koszty całego projektu, ponieważ nie ma potrzeby drukowania kuponów loteryjnych (zdrapek) w drukarni. Konsumenci otrzymują atrakcyjny mechanizm, w którym informacja o wygranej wyświetla się od razu na ekranie (Instant Win). Mechanizm obejmuje wersje desktop, mobilną www oraz wersje z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Unique One ma gotowy, przetestowany na kilku loteriach mechanizm wirtualnej zdrapki. Zachęcamy do przetestowania tego skutecznego narzędzia promocji sprzedaży. Więcej informacji można otrzymać zadając pytanie przez zakładkę kontakt.
Loteria Orlen to największa loteria promocyjna w Polsce pod względem puli nagród. Wśród zwycięzców znalazło się 88 rodzinnych SUV-ów Peugeot 3008, ekskluzywne wyścigi z Robertem Kubicą i 11 650 000 produktów VERVA. Twarzą kampanii jest Robert Kubica, nasz jedyny przedstawiciel w królowej sportów motorowych.Mechanizm obejmował zakup co najmniej jedenego Zestawu Promocyjnego, a następnie odbiór zdrapki. Uczestnik od razu dowiadywał się, czy wygrał samochód czy jeden z produktów marki VERVA. Dodatkowo, Uczestnik programu VITAY mógł rejestrować kody ze zdrapek na www.loteria.orlen.pl i grać o wyjazd na wyścig. Losowania tych nagród emitowane były na antenie Telewizji Polskiej. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna była za opracowanie i obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, zakup samochodów oraz wyjazdów na wyścigi Roberta Kubicy), a także za przygotowanie strony loteryjnej:www.loteria.orlen.pl.
Kampania składała się z dwóch etapów. W pierwszym z nich była możliwość głosowania na propozycje tzw. challenge'y, czyli zadań, które były realizowane przez zaangażowanych do akcji influencerów. Do realizacji zadań wykorzystany został najnowszy system Canon EOS R. Drugi etap dotyczył głosowania na realizacje wybranych wcześniej challenge'y - zostały one opublikowane na social mediach influencerów. Followersi oddawali swoje głosy, a także komentowali każdą realiazację - to oni wyłonili zwycięzce. Dla najbardziej aktywnych followersów przewidziana została nagroda - isnpirujące spotkanie z jednym z influencerów. Aby sprawdzić tematy challengy, efekty realizacji oraz wyniki głosowania zapraszamy na stronę https://promocjecanon.pl
To kreatywna kampania marki Nescafe należącej do Nestle Polska. Akcja bazowała na mechanizmie loterii promocyjnej i miała charakter ogólnopolski. W loterii został wykorzystany słynny już mechanizm typu Instant Win. Uczestnik od razu dowiadywał się o wyniku losowania oglądając kreatywną, spójną z konceptem i hasłem kampanii animację zwizualizowaną w automacie z kawą. Agencja Unique One odpowiedzialna była za główny KV, materiały komunikacyjne, obsługę loterii, materiały POS oraz stronę www.
Są wakacje więc musi być Loteriada - największa w Polsce loteria promująca gry Lotto. W Loterii Unique One w tym roku do wygrania aż 12 kultowych samochodów MINI oraz 1000 tabletów marki Lenovo. Zapraszamy do punktów Lotto od 1 lipca do 30 sierpnia 2015 r.! Szczegóły na www.loteriada.pl.
Gaming to szybko rozwijająca się branża z ogromnym potencjałem marketingowym. Wykorzystaliśmy ten trend w ogólnopolskiej kampanii promocyjnej dla marki Lion trwającej prawej 5 miesięcy. Odzew z od konsumentów był niesamowity. Do przyjmowania zgłoszeń używaliśmy bota na platformie Messenger
Pod tym hasłem zorganizowaliśmy ogólnopolską kampanię promocyjną dla marki Nesquik. Komunikację akcji firmują główne gwiazdy FC Barcelona: Lionel Messi, Gerard Pique, Ivan Rakitic oraz Luis Suarez. Nagrodą główną jest wyjazd na event FC Barcelona dla rodzica i dziecka. Loteria ma charakter instant win. Jak zwykle przygotowaliśmy dla uczestników futbolową animacje z postacią królika w roli głównej obrazującą moment losowania i jego wynik. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncepcję, Key Visual, kreację prasy, obsługę loterii, przygotowanie strony www, kreację materiałów POS standardowych i niestandardowych oraz kampanię w Internecie.
Filip i Zygmunt Hajzerowie byli twarzami kampanii marketingowej promującej rejestracje telefonicznych kart pre-paid. W swych działaniach marka PLAY sięgnęła po mechanizm loterii promocyjnej zachęcających Polaków do rejestracji swoich numerów właśnie w tej sieci. Nagroda główna była wysoce atrakcyjna, ponieważ jej wysokość wynosiła milion złotych. Cała pula nagród w loterii przekroczyła 3,5 miliona złotych. Na potrzeby akcji przygotowaliśmy system przyjmowania zgłoszeń kanałem sms i www w pełni zintegrowany za pomocą API z systemem i bazami danych marki PLAY.
Dla Ministerstwa Finansów przygotowaliśmy kampanię wizerunkową skierowaną do mikroprzedsiębiorców pod hasłem JPK VAT – Wszystko w porządku. Kampania nawiązuje do wprowadzonego przez resort finansów obowiązku rozliczania podatku VAT za pomocą Jednolitego Pliku Kontrolnego. Głównym nośnikiem akcji był 30” spot TV przygotowany dla TVP, Polsat i TVN. Opracowaliśmy również wersje nośnika video przeznaczonego do kampanii internetowej. Produkcją spotu zajęła się firma FM PRO.
Reżyseria: Marcin Męczkowski
Wystąpili: Kinga Krasuska, Szymon Michalewicz oraz Mateusz Bernardyn
Pod tym hasłem zorganizowaliśmy ogólnopolską loterięaudioteksową dla marki BLACK na zlecenie FoodCare Sp. z o.o. Uczestnicy kupując promocyjny produkt marki Black mogli wygrać 100$.Loteria miała charakter instant win, dzięki czemu osoba, która brała udział w loterii od razu dowiadywała się czy wygrała.
Główny laureat tej akcji został szczęśliwym posiadaczem samochodu sportowego marki Mercedes SLC 180 cabrio!
Loterię wspierała ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę, radio, Internet i materiały POS.
2 lata z rzędu organizujemy ogólnopolską kampanię dla marki FELIX® (Purina) o nazwie „Wszechkoty”, która cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród miłośników kotów. Obie kampanie trwały po 3 miesiące i wspierane były również akcją samplingową – każdy kto zarejestrował zgłoszenie otrzymywał koci Wszechpakiet. Akcja wspierana była przez kampanię telewizyjną, w Internecie oraz poprzez materiały w punktach sprzedaży. Na potrzeby akcji przygotowaliśmy dedykowany Landing Page.
Przyszła wiosna, a więc mamy Gorączkę… złota! Pod tym hasłem przygotowaliśmy ogólnopolską kampanię dla marki Nescafe na zlecenie Nestle Polska. Loteria ma charakter instant-win, więc zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę pieniężną. Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za koncepcję promocji, Key Visual, obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za zaprojektowanie i oprogramowanie strony www, kreację materiałów POS standardowych i niestandardowych, kreację prasy oraz kampanię w internecie. Loteria wspierana jest w TV, internecie i prasie branżowej, a także materiałami POS w punktach sprzedaży.
Dla Nestle PURINA zorganizowaliśmy digitalową konferencję sprzedaży. Agencja odpowiedzialna była za oprawę audiowizualną, scenograficzną, graficzną, interaktywną i motyw przewodni konferencji oraz KV. Na potrzeby konferencji została stworzona aplikacja mobilna, na której dostępna była cyfrowa agenda eventu oraz mapa obiektu. Aplikacja dawała też możliwość dodawania zdjęć oraz komentowania. Atrakcjami w części wieczornej były platformy VR – 5D i 7D, dzięki którym można przenieść się do wirtualnego świata. Dodatkowo, dostępna była cyfrowa fotobudka działająca na ekranie dotykowym. Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji była zabawa z DJ’em. Muzyka była wizualizowana specjalnymi grafami i teledyskami na ogromnym ekranie diodowym, co dodawało wyjątkowego klimatu.
Do wygrania:
Codziennie: 5 x zestaw kosmetyków L'ORÉAL PARIS
Co tydzień: 2 x elegancka kosmetyczka z produktami L'ORÉAL PARIS
Nagrodą główną, jest wyjazd do Paryża dla dwóch osób
Zgłoszenia przyjmujemy do 30.11.2014 r.
Pod tym hasłem odbyła się kolejna ogólnopolska loteria promocyjna dla gry Multi Multi. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna była za koncept, prawną organizację i kompleksową obsługę loterii, główny KV akcji a także przygotowanie landing page w wersji stacjonarnej i mobilnej, jak również obsługę infolinii i help-desk. Po raz kolejny w loterii promocyjnej dla Totalizatora Sportowego został wykorzystany mechanizm typu Instant-Win.
Kolejna już innowacja została wprowadzona na polski rynek przez naszą agencję. Stworzyliśmy pierwszą aplikację mobilną do czytania danych z paragonów. Aplikacja działa w środowisku Android i iOS i służy do rejestrowania paragonów w Narodowej Loterii Paragonowej. Aplikacja przy użyciu kamery wbudowanej w telefon lub tablet zamienia wydrukowane dane na paragonie na postać cyfrową i automatycznie uzupełnia formularz zgłoszeniowy do akcji. Użytkownik musi tylko zaakceptować zgłoszenie.
W października 2016 roku przygotowaliśmy kampanię dla marki Herbapol pod hasłem „Owocowa loteria”. Akcja bazowała na mechanizmie loterii promocyjnej i miała charakter ogólnopolski. Agencja Unique One została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu. W loterii został wykorzystany znany i lubiany mechanizm typu Instant-Win – uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Agencja Unique One odpowiedzialna była za przygotowanie mechanizmu i koncepcji loterii oraz jej organizację i obsługę, a także za opracowanie materiałów POS, strony www i spotu TV. Promocję wspierała ogólnopolska kampania w telewizji oraz w punktach sprzedaży.
To kreatywne hasło przewodnie ogólnopolskiej kampanii, którą mieliśmy przyjemność prowadzić dla marki Nescafe na zlecenie Nestle Polska, które obchodzi swoje 150 urodziny. Agencja Unique One odpowiedzialna była za wymyślenie Big Idea tej kampanii, kreację materiałów graficznych, organizację i egzekucję tego projektu. Na potrzeby kampanii został stworzony landing page ze specjalną animacją kręcącego się kubka (mechanizm Instant Win), który w przypadku wygranej w loterii, zatrzymywał się na nagrodzie, którą się wygrało. Akcja była mocno zauważalna i zyskała duże uznanie na polskim rynku.
8 raz rzędu organizowaliśmy największą w Polsce loterię promującą gry Lotto. W tym roku do wygrania było aż 18 białych samochodów Mercedes-Benz klasa A oraz 267 innych nagród w postaci notebook’ów, smartfon’ów, smartwatch’y oraz tablet’ów. Loteria trwała całe lato od 4 lipca do 31 sierpnia 2016r. Akcja była oparta na popularnym mechanizmie Instant Win. Jak co roku miliony Polaków wzięło udział w naszej akcji. Całość zakończyła się uroczystą galą podczas Wielkiej Warszawskiej na torze wyścigów konnych na Służewcu. Galę poprowadził Conrado Moreno a nagrody wręczał Prezes Totalizatora Sportowego.
Nieprzerwanie od początku 2012 roku prowadzimy i obsługujemy program lojalnościowy dla Polkomtela. Program jest obecnie zintegrowany on-line ze sklepem internetowym co powoduje, iż uczestnicy mogą wybierać z palety kilku tysięcy nagród zawsze dostępnych. Na potrzeby programu zostało stworzone unikalne, autorskie oprogramowanie Unique Loyalty.
Kolejna edycja wiosennej loterii Multi Multi organizowanej przez Unique One cieszyła się bardzo dużą popularnością. Otrzymaliśmy kilka milionów zgłoszeń a wskaźnik Response Rate zatrzymał się na niewiarygodnie wysokim poziomie. Akcja miała na celu edukację, tłumaczenie zasad gry losowej Multi Multi oraz promocję gry z Plusem. Na zwycięzców głównych wygranych w loterii czekały samochody oraz ponad 400 innych nagród rzeczowych. Każdy z uczestników sam wybierał nagrodę w której losowaniu chciał wziąć udział.
Dla marki Sokołów zorganizowaliśmy ogólnopolski program sprzedażowy skierowany do sklepów spożywczych. Akcja miała za zadanie zachęcić sklepy do regularnego składania zamówień. Za każdy zrealizowany target sklepy otrzymywały natychmiastowe benefity a za zrealizowanie 4 targetów z rzędu brały udział w losowaniu nagród. W loterii do wygrania było: 2 x 10 000 zł, 10 Thermomixów i 40 robotów kuchennych Bosch. Dodatkowo uczestnicy akcji mogli uzbierać całą kolekcję noży. W akcji wzięło udział ponad 1 500 sklepów spożywczych.
Aby zwiększyć skuteczność akcji program był wspierany mechanizmem motywacyjnym dla przedstawicieli handlowych i kierowców.
Pod takich hasłem powstały 2 edycje ogólnopolskiej loterii audioteksowej w sieci Kaufland wraz z Nestle Polska. Akcja została w całości przygotowana przez agencję marketingu zintegrowanego Unique One w wyniku wygranego przetargu. Celem akcji promocyjnej było zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestle i ich widoczności na rynku. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna była za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii audioteksowej. Działania wsparte były materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, i gazetka sieci Kaufland).
Z okazji 22 urodzin Makro w Polsce stworzyliśmy platformę ofertowo-lojalnościową o nazwie Makro Bonusy. To nowa, cyfrowa forma komunikacji z klientami Makro. Są w niej zawarte oferty promocyjne, rabatowe, konkursowe i loteryjne. Oferty dostępne po zalogowaniu są personalizowane i podzielone w zależności od rodzaju prowadzonej działalności. Platforma dostępna jest od 1 września 2016r. Na samym początku swojej działalności na platformie znalazły się następujące akcje: program lojalnościowy Punktomania, konkurs wycieczkowy (aż 140 wycieczek na wyspy kanaryjskie), aplikacja mobilna i loteria wspierająca Punktomanię. Jest to narzędzie, gdzie można znaleźć różnorodne oferty. Klienci Makro mają do dyspozycji cały wachlarz benefitów do wyboru. Makro bonusy są również wspierane infolinią gdzie każdy z uczestników może uzyskać odpowiedzi na swoje pytania.
Program rabatowo-lojalnościowy. W tym roku Punktomania po raz pierwszy w historii odbywa się w wersji w pełni cyfrowej. Program dostępny jest na platformie sprzedażowej makro-bonusy.pl obsługiwanej również przez zespół Unique One. Wisienką na torcie są dwa auta, które również są do wygrania w akcji. W programie rabatowym jest kilkadziesiąt różnorodnych produktów, które można zamawiać przez portal Makro Bonusów.
Agencja Unique One na 5 urodziny zorganizowała loterię promocyjną mającą na celu wzrost zainteresowania grą losową Kaskada. W kolekturach Totalizatora Sportowego w czasie trwania loterii kupując los Kaskady uczestnicy otrzymywali specjalny kupon promocyjny z kodem. Do wygrania 5 Renault Twingo i 280 innych nagród rzeczowych. Generowanie kuponów loterii odbywało się od 11 stycznia do 14 lutego 2016r.
Mieliśmy przyjemność zorganizować ogólnopolską loterię promocyjną dla uczestników programów lojalnościowych w sieciach Żabka i Freshmarket. Ta nietypowa hybryda mechanizmów promocyjnych miała na celu wymianę e-znaczków programu lojalnościowego na losy w loterii. Innowacyjną opcją była możliwość zagrania „va banque”, co było świetną zabawą dla uczestników lubiących ryzyko, gdyż podwajało to szanse na wygraną. A było o co grać, gdyż do wygrania były samochody Opel Astra, rowery miejskie i tablety Lenovo.
Zapraszamy do udziału w konkursie Wakacje na 5-tkę w sieci TESCO! Do wygrania atrakcyjne nagrody pieniężne. Konkurs trwa od dnia 9 lipca do 22 lipca 2015 r.
Więcej szczegółów konkursu na stronie www.uniqueone.pl/pl/regulaminy/konkurs-nestle
W listopadzie zorganizowaliśmy kolejną loterię dla Nestle Polska w sieci Intermarche. Hasło i cała kreacja została przygotowana w zimowej odsłonie. Każde zgłoszenie brało udział w 3 losowaniach: codziennie, co tydzień i na koniec.
Agencja Unique One w 2016 roku miała przyjemność przygotować promocję sprzedaży dla producenta okien dachowych – marki VELUX. Program opierał się na popularnym obecnie mechanizmie „cash back”. Agencja marketingu zintegrowanego odpowiedzialna była za obsługę promocji, za stworzenie KV akcji, kreację nośników on-line, materiałów prasowych oraz kreację i produkcję materiałów POS: plakatów, woblerów, ulotek, hangerów i naklejek. Unique Digital przygotowała rozwiązanie IT do rejestracji konsumentów oraz rozbudowany CRM do automatycznego raportowania i zarządzania programem. Akcja wspierana była kampanią w mediach.
Akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem więc jest kontynuowana bez przerwy w 2017!
Agencja UNIQUE ONE ma przyjemność organizować ogólnopolską loterię Z Nestlé zdrowo i sportowo dla Nestlé Polska. Akcja promocyjna rozpoczęła się w czerwcu bieżącego roku i obejmie kilka sieci handlowych.
W tym roku w loterii promocyjnej L’Oreal MEN EXPERTdo wygrania 1000 zestawów kosmetyków MEN EXPERT, Smartwatch’e Samsung Galaxy Gear S oraz nagroda główna w wysokości 10 000 zł. Zapraszmy do udziału od 06.07 do 30.08.2015r. Szczegóły na www.menexpert.pl.
Wiosenną kampanię Multi - Multi, wspiera loteria organizowana przez Unique One. Do wygrania Fiat 500, oraz Volvo V40
Od 20 kwietnia do 22 maja, graj i wybieraj spośród ponad 300 fantastycznych nagród!
Zarejestruj się na www.multimulti.pl,
zgłoś kod z kuponu i weź udział w loterii.
Spróbuj mnie…i obudź się na wiosnę!
Pod takim tytułem, rusza wiosenny konkurs Nescafe, w sieci Intermarche.
Do zdobycia wiosenne nagrody:
10 x 100 zł w bonach Intermarche
Nagroda główna: Skuter Vespa Sprint
Juz od 1 Kwietnia śmiało stawiaj z nami kroczki!!
Ruszyła nowa Loteria Promocyjna, marki Gerber, pod nazwą:
„Kroczki stawiamy, nagrody wygrywamy”
W loterii do wygrania:
5 000 x bon o wartości 100 zł
3 x 30 000 zł
Dodatkowo do 20% gwarantowany rabat na zakupy w sklepach SMYK
W lutym obchodzimy Międzynarodowy Dzień Kota. Z tej okazji Nestlé Purina zorganizowała konkurs w sieci Biedronka. Wysyłając MMS ze zdjęciem jak świętujesz Dzień Kota, ze swoim ulubieńcem, możesz wygrać dla niego atrakcyjne nagrody.
Celem prowadzonej akcji promocyjnej pod hasłem „Świąteczna poczta Winiary, jest zwiększenie sprzedaży produktów marki Winiary w okresie przedświątecznym, tak bardzo istotnym z punkty widzenia biznesowego. Akcja odbywa się w 5 sieciach handlowych: Tesco, Carrefour, Auchan, Leclerc, Real.
Spróbuj mnie...pod takim tytułem w dniu 12 Listopada, ruszyła nowa loteria Nescafe, w sieci POLOmarket
Do zdobycia - Samochód Volkswagen Up! oraz inne atrakcyjne nagrody :
NESCAFE Dolce Gusto,
5 x 100zł w bonach
Juz od 12 Listopada, czas na realizację marzeń z firmą Nestle. W sieci sklepów Intermarche, do wygrania atrakcyjne nagrody, wśród nich:
nowy Citroen C1
5 x 100 zł w bonach Intermarche
3 x kino domowe Sony z Blu-ray i zestawem filmów
Od 10 Listopada, możesz napełniać skarbonkę, kupując produkty Nestle, w sieci sklepów Biedronka.
Wybierając produkty dla dzieci, i niemowlat, masz szansę na wygranie nagrody głównej: 10.000 zł,
oraz nagród codziennych 5 x 100 zł
Chcesz wygrać, atrakcyjne nagrody dla siebie i swojego pupila?
Weź udział w loterii, i wydrap je!
Wystarczy, że od 3 listopada, kupisz produkty DOG CHOW lub CAT CHOW, i zarejestrujesz się na stronie www.drapnijnagrody.pl
W nowej akcji promocyjnej zorganizowanej przez WINIARY „Na szlaku smaku”, do wypróbowania były nowe smaki Zup.
Akcja prowadzona była w sieciach Stokrotka i Intermarche.
Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody!
W dniach 3 - 5 października, w Warszawie, zorganizowaliśmy akcje pt.: Korona Smakosza – plebiscyt, na najlepszą restaurację, bar i kawiarnie. W projekcie wzięło udział ponad 200 punktów gastronomicznych.
14 lipca ruszyła kampania sprzedażowa kaszek do picia Nestle. Akcja wpierana jest kampanią banerową, kampanią na forach, w mediach społecznościowych jak również w miejscu sprzedaży. Więcej na www.kaszkidopicia.pl
W miesiącach wakacyjnych będzie się odbywała ogólnopolska loteria audioteksowa dla marki Men Expert. Do zgarniecia tablety Lenovo Yoga, kosmetyki oraz 2,000 zł. Loteria będzie wspierana w miejscu sprzedaży jak również w internecie. Więcej na www.menexpert.pl
Są wakację więc musi być Loteriada. Największa w Polsce loteria promująca gry Lotto. W Loterii Unique One w tym roku do wygrania aż 13 kultowe MINI One i 1000 tabletów Asus. Szczegóły na www.loteriada.pl Zapraszamy do punktów Lotto.
Na przełomie czerwca i lipca odbyła się w 3 sieciach handlowych promocja sprzedaży pod wspólnym parasolem "Poznaj rodzinę Nestle". Zostały zastosowane 3 rodzaje mechanizmów promocji sprzedaży.
W kwietniu 2014 r. Unique One zorganizowała akcję wizerunkową dla marki VELVET, która odbywała się w TOP 25 halach Tesco. Podczas akcji odbywały się prezentacje chłonności ręczników papierowych VELVET. Uzupełnione one zostały o konkursy dla konsumentów, którzy dokonali zakupu ręczników. Nagrodami w tych konkursach były maskotki niedźwiadka VELVET, który jest nową ikoną marki po jej re-brandingu.
MAKRO ma powody do świętowania - podwójne, okrągłe urodziny: 20-lecie MAKRO i 50-lecie METRO. Z tej okazji MAKRO przygotowało dla swoich klientów liczne konkursy i promocje. 29 kwietnia rusza jeden z większych projektów obchodów roku jubileuszowego - Urodzinowa Loteria.
Sieć serwisów typu Fast-fit Premio Opony-Autoserwis należąca do grupy GoodYear w sezonie wymiany opon i przeglądów zorganizowała dla swoich klientów loterię. Do wygrania jest ponad 10.000 nagród w zdrapkach.
Winiary tak już mają, że na swięta swoim konsumentom prezenty rozdają. Unique One przeprowadziło promocję w miejscu sprzedaży z hostessami w sieciach L'eclerc, Tesco, Carrefour i Real.
Po miesiącach wyczekiwania Google ujawnia nazwę najnowszej wersji systemu mobilnego Android – będzie to Android KIT KAT! Nowa nazwa to efekt współpracy twórców najbardziej popularnego na świecie systemu operacyjnego dla urządzeń mobilnych oraz największej firmy spożywczej świata - Nestlé. KitKat na polskim rynku przygotował loterię, w której do wygrania jest 1000 tabletów Nexus7 od Google.
Jak wiemy już od kilku lat Święty Mikołaj zaopatruje się przed świętami w Makro. Z tej okazji Unique One i Makro Cash&Carry przygotowało dla klientów hal loterię opartą na dobrze znanej i lubianej mechanice zdrapkowej.
Jest lato, jest Loteriada. Tak już po raz kolejny spędziliśmy wakacje :) będąc organizatorem największej loterii w Polsce. Do wygrania był markowy sprzęt Apple, kultowe skutery oraz Sportowe Alfa Romeo. Serwery przyjmujące zgłoszenia były rozgrzane do czerwoności. Otrzymaliśmy 13,5 mln zgłoszeń!!!
Makro słucha swoich klientów i wprowadza oczekiwane przez nich zmiany. Przygotowaliśmy dla Makro kampanię wizerunkową mającą podkreślić udogodnienia, które Makro wprowadziło dla swoich klientów
Pod takim dwuznacznym hasłem odbyła się ogólnopolska loteria marki Winiary. Głównym bohaterem tej akcji był numer paragonu i unikalny, natychmiastowy mechanizm wygrywania, opracowany specjalnie do tej loterii przez Unique One.
Pod taką nazwą Lotos Oil przeprowadził Program Lojalnościowy dla różnych kanałów dystrybucji produktów olejowych. Mile morskie w drodze do portu docelowego zbierali wszyscy uczestnicy regat portu, w którym czekały na nich super atrakcyjne nagrody.
Auta terenowe, setki tysięcy nagród, prosta mechanika oparta na znanych i lubianych zdrapkach to przepis na sukces promocji Wielkanocnej. Dwie z tych zdrapek kryły napis: „Wygrałeś Nissana Navarę!”.
Marka Premio należąca do grupy GoodYear w sezonie wymiany opon i przeglądów zorganizowała dla swoich klientów loterię. Do zgarnięcia był kultowy Fiat 500.
Klienci sieci Kaufland mogli pojechać na swoje wakacje nowym autem. Wystarczyło kupić produkty Nestle i wziąć udział w loterii organizowanej przez Unique One.
Udany, bo w loterii Unique One można było wygrać karty płatnicze o wartości nawet 7000 zł. Z kartą Nałęczowianki zakupy zawsze będą udane.
W loterii Unique One można było w prosty sposób zwiększyć swoje kieszonkowe. Wystarczył 1 baton i zgłoszenie. Uczestnicy, do których uśmiechnęło się szczęście zgarnęli nawet do 3 000 zł.
Dzięki M1 możesz być milionerem. To chyba niezłe uczucie? Możesz rzucić pracę i powiedzieć szefowi a mi to lotto :) a i tak będzie cię stać na dużo. Unique One w tej loterii zastosowało kilka nowinek technicznych.
Becikowe w Polsce to 1000 zł. Taką nagrodę w loterii Unique One wygrywało codziennie 10 zwycięzców i tak przez 100 dni promocji. W sumie rozdaliśmy 1,000,000 zł becikowego.
Teraz dzieci poniżej 140cm wysokości mogą wejść do hal Makro w weekendy. Zostaliśmy poproszeni o zakomunikowanie i wdrożenie tej zmiany. Bardzo się ucieszyliśmy, ponieważ kilka osób z naszej agencji pamięta te czasy, kiedy nie mogło wejść do Makro i odliczało czas kiedy przekroczą magiczne 140 cm :)