Specjalista ds. obsługi akcji promocyjnych

Specjalista ds. obsługi akcji promocyjnych

Opis stanowiska

  • Obsługa laureatów loterii i konkursów
  • Pakowanie i wysyłanie nagród w danej akcji promocyjnej
  • Tworzenie dokumentacji i nadzór nad bazą danych
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, korzystając z poczty e-mail oraz telefonu
  • Szybkie i skuteczne reagowanie na przychodzące zapytania klientów
  • Przekazywanie opinii na temat powtarzających się problemów klientów do Supervisora i odpowiednich działów wewnętrznych
  • Dostarczanie dokładnych i kompletnych informacji klientowi, stosując odpowiednie metody / narzędzia udostępnione przez firmę

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów
  • Komunikatywność
  • Pozytywne nastawienie do świata
  • Wysoka kultura osobista
  • Dokładność i sumienność w realizacji obowiązków
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność sporządzania raportów i zestawień
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Studenci zaoczni mile widziani
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilność zatrudnienia
  • Samodzielność w działaniu w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku i realizację ciekawych projektów
  • Pracę w doświadczonym i zgranym zespole
  • Barcelonę po 5 latach, HongKong po 10 - doceniamy długodystansowców
  • Możliwość awansu w strukturach firmy
  • Pyszną kawę z ekspresu
  • Pracujemy w willi niedaleko metra Służew, gdyż klimat Mordoru nam nie służy
  • W sezonie odpalamy grilla!
  • Fajne imprezy integracyjne organizowane przez naszego Event Managera :)
Etapy rekrutacji
  • Analiza aplikacji pod kątem kluczowych kompetencji na danym stanowisku. Osoby, które w najwyższym stopniu spełniają kryteria będą zapraszane na spotkania.
  • Rozmowa z HR Business Partnerem oraz wypełnienie kwestionariusza rekrutacyjnego
  • Spotkanie z Help Desk Supervisorem  oraz z HR Business Partnerem. Spotkania z kandydatami odbywają się online lub w siedzibie firmy. Zależy nam głównie na tym, aby poznać dotychczasowe doświadczenia zawodowe oraz kompetencje kandydata, ale również chcemy dowiedzieć się, co jest ważne dla danej osoby oraz jakie ma oczekiwania od swojego przyszłego pracodawcy. 
  • Niezależnie od decyzji, czy dana osoba została zakwalifikowana do kolejnego etapu rekrutacji, czy też nie, każdy otrzymuje od nas informację zwrotną.
  • Po zakończeniu procesu rekrutacji, wybranej w czasie rozmów osobie, która w najwyższym stopniu spełniła kryteria formalne, zaproponujemy zatrudnienie w UNIQUE GROUP :)

Jeśli spodobało Ci się nasze ogłoszenie, spełniasz wymagania i chcesz do nas dołączyć to wyślij od razu swoje CV za pośrednictwem formularza, który znajduje się na tej stronie! Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia nasz HR Business Partner skontaktuje się z Tobą mailowo lub telefonicznie. 

Pamiętaj, aby Twoje CV zawierało poniższą informację.

W celu wzięcia udziału procesie rekrutacji wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych przez administratora danych: Unique One Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-737) przy ul. Niedźwiedzia 2A tel.: 48 22 549 30 03, adres e-mail: dane@uniqueone.pl. Rozumiem, że przysługuje mi prawo do dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Udostępnione  dane nie będą przekazywane podmiotom trzecim. Rozumiem, że podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Aplikuj na stanowisko