Loyalty Program Manager

Loyalty Program Manager / Młodszy Specjalista ds. obsługi programów lojalnościowych

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór, gromadzenie, analizowanie danych dotyczących działalności programu
  • Raportowanie bieżących zadań w projektach z obszaru programów lojalnościowych
  • Koordynacja prac zewnętrznych i wewnętrznych dostawców (kreacja, IT, dz. prawny i in.)
  • Codzienny kontakt z klientem w zakresie działań operacyjnych
  • Poszukiwanie usprawnień i możliwości optymalizacji

 

Nasze wymagania

  • Umiejętność zbierania i analizowania informacji oraz opracowywania raportów
  • Bardzo dobra znajomość Excel
  • Podstawowa wiedza z zakresu marketingu, aplikacji mobilnych, trendów technologicznych
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, staranność i terminowość
  • Zaangażowanie oraz odpowiedzialność za prowadzone projekty
  • Silne umiejętności interpersonalne i umiejętność skutecznego komunikowania się z szeroką gamą osób i grup w zróżnicowanej społeczności

 

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
  • Doświadczenie w pracy przy projektach z zakresu programów lojalnościowych / w firmach CRM / w dziale marketingu

 

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilność zatrudnienia
  • Samodzielność w działaniu, w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku oraz realizację ciekawych projektów
  • Pracę w doświadczonym i zgranym zespole
  • Barcelonę po 5 latach, Hongkong po 10 - doceniamy długodystansowców
  • Możliwość awansu w strukturach firmy
  • Pyszną kawę :)
  • Pracujemy w willi niedaleko metra Służew, gdyż klimat Mordoru nam nie służy ;)
  • W sezonie odpalamy grilla!
  • Fajne imprezy integracyjne organizowane przez naszego Event Managera :)

 

Etapy rekrutacji

  • Analiza aplikacji pod kątem kluczowych kompetencji na danym stanowisku. Osoby, które w najwyższym stopniu spełniają kryteria będą zapraszane na spotkania.
  • Rozmowa z HR Business Partnerem oraz wypełnienie kwestionariusza rekrutacyjnego
  • Spotkanie z General Managerem oraz z HR Business Partnerem. Spotkania z kandydatami odbywają się online. Zależy nam głównie na tym, aby poznać dotychczasowe doświadczenia zawodowe oraz kompetencje kandydata, ale również chcemy dowiedzieć się, co jest ważne dla danej osoby oraz jakie ma oczekiwania od swojego przyszłego pracodawcy
  • Spotkanie z Loyalty Account Supervisorem oraz HR Business Partnerem online lub w siedzibie firmy
  • Niezależnie od decyzji, czy dana osoba została zakwalifikowana do kolejnego etapu rekrutacji, czy też nie, każdy otrzymuje od nas informację zwrotną.
  • Po zakończeniu procesu rekrutacji, wybranej w czasie rozmów osobie, która w najwyższym stopniu spełniła kryteria formalne, zaproponujemy dołączenie do UNIQUE GROUP :)

 

Jeśli spodobało Ci się nasze ogłoszenie, spełniasz wymagania i chcesz do nas dołączyć to wyślij od razu swoje CV za pośrednictwem formularza, który znajduje się na tej stronie! Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia nasz HR Business Partner skontaktuje się z Tobą mailowo lub telefonicznie. 


 Abyśmy mogli zapoznać się z Twoim CV, musi ono zawierać poniższy zapis.

 W celu wzięcia udziału procesie rekrutacji wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych przez administratora danych: Unique One Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-737) przy ul. Niedźwiedzia 2A tel.: 48 22 549 30 03, adres e-mail: dane@uniqueone.pl. Rozumiem, że przysługuje mi prawo do dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Udostępnione dane nie będą przekazywane podmiotom trzecim. Rozumiem, że podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Aplikuj na stanowisko