Infolinia - pracownik ds. obsługi telefonicznej

Opis stanowiska

  • Obsługa telefoniczna zwycięzców loterii, konkursów, programów lojalnościowych.
  • Głoszenie dobrej nowiny J
  • Wysyłka nagród
  • Tworzenie dokumentacji promocyjnej

Wymagania

  • Wysoka komunikatywność. Mile widziane przebyte szkolenia z komunikacji personalnej
  • „Kumatość”  
  • Pozytywne nastawienie do świata.
  • Malkontentom mówimy nie.
  • Wysoka kultura osobista
  • Studenci mile widziani

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole 
  • Możliwość rozwoju personalnego. Obecny szef agencji zaczynał od tego stanowiska J 
  • Przyjazną atmosferę pracy

 

Prześlij swoje CV e-mailem na rekrutacja@uniqueone.pl


W ofercie prosimy o zamieszczenie następującego zapisu: "Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Unique One sp. z o.o.". (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych osobowych, Dz.U.Nr 133 Poz. 883)