

Unique Events
Sprawdź, co możemy dla Ciebie zorganizować i jakie mamy doświadczenie.
Sprawdź, co możemy dla Ciebie zorganizować i jakie mamy doświadczenie.
Skorzystaj z najnowszej technologii i sprawdź w jaki sposób możesz wykorzystać specjalnie przygotowaną aplikację mobilną, żeby mieć kontakt z Uczestnikiem wydarzenia i wchodzić z nim w interakcję.
Do każdego briefu podchodzimy indywidualnie i wszelkie rozwiązania szyjemy na miarę.
Śledzimy nowinki technologiczne, żeby oferować najnowsze rozwiązania szyte na miarę, żeby zaskoczyć Uczestników i Gości innowacyjnością.
Mieliśmy przyjemność zorganizować niezapomnianą, cyfrową, dwudniową konferencję sprzedaży dla Nestle Purina w Olsztynie. Agencja zaangażowana była od samego początku i odpowiedzialna była za oprawę audio-wizualną, graficzną, scenograficzną, interaktywną oraz motyw przewodni konferencji. Na potrzeby konferencji została stworzona aplikacja mobilna, na której dostępna była cyfrowa agenda eventu oraz mapa obiektu. Aplikacja dawała też możliwość dodawania zdjęć oraz komentowania.
To druga odsłona konferencji dla dywizji Purina. Tym razem wydarzenie odbyło się w Gdańsku i trwało 3 dni. Tematem przewodnim konferencji był kosmos, więc wszystkie dekoracje, efekty świetlne, interaktywne i audiowizualne wiązały się z tym klimatem. Podczas wieczornej, uroczystej kolacji Uczestnicy mieli do dyspozycji przeróżne, nowoczesne atrakcje, m.in. fotobudka z kosmicznymi gadżetami, bieżnia VR, stanowisko z Xbox Kinect oraz nowość – Lenovo Mirage. Wszystkie zaproponowane gry nawiązywały do filmu Star Wars – walka na miecze świetlne, misja na stacji kosmicznej, czy wyścigi pojazdami kosmicznymi. Wymienione atrakcje pozwoliły uczestnikom przenieść się do przestrzeni kosmicznej. Konferencja zwieńczona była zabawą team-building’ową w postaci gry miejskiej na terenie Starówki w Gdańsku.
W Nestle odbył się Dzień Sportu, który rozpoczął ogólnopolską akcję "Nestle Porusza Polskę". Celem tego wydarzenia było szerzenie wiedzy o sporcie oraz zachęcenie do prowadzenia zdrowego stylu życia w połączeniu z aktywnością fizyczną. Dodatkową atrakcją były konkursy z nagrodami, w celu propagowania zdrowej rywalizacji. Do dyspozycji mieliśmy 4 piętra biurowca. Na każdym piętrze zorganizowane były inne aktywności, tj. trening na trampolinach, trening spinningu, rywalizację na ergonometrach wioślarskich oraz nowość w Polsce - trening elektrostymulacji! Przy każdej konkurencji obecny był trener personalny, który czuwał nad bezpieczeństwem i poprawnym wykonywaniem ćwiczeń oraz host, który zapisywał wyniki. Treningi cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, trenerzy nie mieli chwili wytchnienia, a my poruszyliśmy do działania kilkaset osób!
PGNiG przechodziło renowacje swoich biur. W związku z wprowadzeniem nowej oferty „Fachowiec” oraz z odnowieniem biur naszym zadaniem była organizacja wydarzeń promujących. Celem było wsparcie wdrożenia nowej oferty, zapoznanie zaproszonych Gości i klientów z korzyściami płynącymi z oferty oraz świętowanie z okazji remontu i renowacji biur. Wydarzenia odbywały się w 4 różnych miastach – Lublin, Gdynia, Rzeszów oraz Białystok. Każdorazowo zapewniony został catering, balony oraz hostessy.
Marka Canon, która od wielu lat jest naszym klientem już 3-krotnie zleciła naszej agencji organizację kolacji świątecznej dla partnerów. Kolacja każdorazowo odbywa się w Warszawie w 5-cio gwiazdkowym hotelu. Na każde wydarzenie proponujemy inne atrakcje, do tej pory były to m.in. występ saksofonistki oraz występ damskiego duetu grającego na skrzypcach. Na każdym wydarzeniu obecny jest fotograf, który dba o uchwycenie wartościowych chwil na fotografiach. Tego dnia agencja pracuje całą dobę! Hostessy dbają, aby żadna niepowołana osoba nie znalazła się na zamkniętym spotkaniu oraz rozdają upominki wychodzącym gościom.
Na potrzeby konferencji agencja przygotowała dwa stanowiska dla dwóch różnych marek. Stoiska zbudowane zostały z aluminiowej konstrukcji wielokrotnego użytku, na którą założona została tekstylna ścianka z nadrukowaną dedykowaną grafiką, która została przygotowana przez naszych grafików. Konferencja odbyła się w Hotelu Narvil w Serocku i trwała 2 dni. Zadaniem agencji było opracowanie koncepcji i zaproponowanie atrakcji, przygotowanie oprawy graficznej i regulaminów konkursów/zabaw, wydruk ścianek i materiałów promocyjnych oraz zbudowanie stoisk i zapewnienie obsługi hostess do każdego z nich.
Trzy lata z rzędu mieliśmy przyjemność organizować przedświąteczny sampling oraz tasting Barszczu Czerwonego Winiary. Na potrzeby wydarzenia wynajęty został foodtruck, który następnie został oklejony świąteczną grafiką. W latach 2018-2019 akcja trwała 2 dni i odbywała się na terenie warszawskiego „Mordoru”, czyli zagłębia biurowców na Mokotowie, a w 2020 roku oklejoną przyczepę można było spotkać w Porcie Łódź, Wola Parku oraz w Kaliszu. Przez cały dzień hostessy rozdawały przepyszny i esencjonalny barszcz czerwony w duecie z pasztecikami z kapustą. Cała akcja miała na celu przywołanie świątecznych wspomnień na chwilę przed Świętami Bożego Narodzenia oraz wzbudzenie pozytywnych emocji. Wszystko odbyło się w Duchu życzliwości, wśród dźwięku kolęd i życzeń Wesołych Świąt.
Ewa Chodakowska jest najbardziej znaną trenerką fitness w Polsce i na świecie. Była też ambasadorką wody Nałęczowianka należącej do Nestle. Dzięki temu firma Nestle zorganizowała zamknięty trening dla swoich pracowników pod hasłem „Rusz się po zdrowie!”. Za organizację całości tj. kontakt z menagerem trenerki, wynajęcie nowoczesnej hali sportowej, zorganizowanie profesjonalnego oświetlenia i nagłośnienia oraz odpowiedniego oznakowania odpowiedzialna była nasza agencja. Celem treningu było zmotywowanie oraz nagrodzenie pracowników, a także szerzenie zdrowego stylu życia i zachęcenie do aktywności fizycznej. W wydarzeniu uczestniczyło ok 120 osób.
W 2019 roku nasza Agencja zorganizowała Loterię Orlen. Jednymi z nagród były wyjazdy na GP Formuły 1, w których brał udział Robert Kubica. W ramach nagród przewidzianych było 6 ekskluzywnych, pięcioosobowych wycieczek do takich krajów jak: Abu Dhabi, Niemcy, Francja, Rosja, Belgia i Meksyk. Byliśmy odpowiedzialni za kompleksową organizację tych wyjazdów
Październik 2018 roku eventowo zapamiętany zostanie przez nas jako miesiąc foodtrucków, gdyż mieliśmy przyjemność uczestniczyć w dwóch wydarzeniach na terenie Polski! Wydarzenie “Wielka Szama na Stadionie” było największym zlotem footrucków w Wielkopolsce, a event w Warszawie odbył się w klimatycznym Centrum Praskim Koneser. Na potrzeby wydarzenia stworzyliśmy strefę Winiary z namiotem, stolikami i leżakami, żeby w spokoju skonsumować zakupione, streetfoodowe jedzenie. Celem wydarzenia był testing Majonezu Winiary, żeby pokazać, że produkt pasuje nie tylko do polskich, domowych potraw, ale również do kuchni z całego świata jako sos, który dodaje smaku! Majonez Dekoracyjny Winiary obecny był wszędzie. Kilkanaście food trucków przygotowało swoje sosy na bazie tegoż majonezu. Po całym terenie rozsiane były butelki majonezu, żeby każdy mógł z nich skorzystać. Na terenie obiektu rozstawione były potykacze oraz windery komunikujące obecność Winiary na wydarzeniu, a namiot i podgrzewacze gazowe sprawiały, że pogoda nie była aż tak straszna.
Podczas gdy marka Bobo Frut świętowała swój 50 jubileusz, my przygotowaliśmy event w biurze dla pracowników, który miał na celu przywołanie pozytywnych wspomnień z dzieciństwa. Event przebiegł pod hasłem "smak dzieciństwa pamięta się latami!". Pozytywnych reakcji i dorosłych-dziecięcych uśmiechów nie było końca. Był klaun, była zabawa w klasy, były konkursy z nagrodami, strefa chill-out z bańkami mydlanymi, gifbudka i dużo balonów z helem!
W 2017 roku na rynek wprowadzono nowy produkt Winiary – Kaszotto w 5 wariantach smakowych. W związku z tym zorganizowaliśmy Dzień Kaszotto w biurze Nestle w Warszawie, w celu zapoznania pracowników z dostępnymi wariantami smakowymi. Odbyła się degustacja oraz konkursy z nagrodami.