Żyj pozytywnie z Nestle

95 / 172

Loteria rozpoczęła się 1 marca i zakończy się 17 kwietnia. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za stronę organizacyjną loterii, obsługę, a także za przygotowanie adaptacji: KV oraz materiałów POS.

Celem akcji marki Nestlé FITNESS jest promocja zdrowego trybu życia i zbilansowanej diety.

Loteria ma charakter typu instant-win, czyli grający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić promocyjne opakowanie Nestlé FITNESS, w którym umieszczony jest unikatowy kod, nadrukowany wewnątrz opakowania. Następnie należy wpisać swój kod na stroniewww.nestlecereals.com/fitnesspromotion, by sprawdzić, czy się wygrało. Nagrodami w loterii są opaski monitorujące aktywność Runtastic.

Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. działania w TV, na Facebooku i Instagramie.

TV Loteria POS Opakowania Facebook Portale społecznościowe WWW + Mobile