Galę poprowadziły Alicja Resich Modlińska oraz Nina Kowalewska-Motlik. Na scenie swój mini recital miała również Kasia Stankiewicz. 

Nagroda honorowa za szczególne zasługi dla promocji marki „Polska” w świecie trafiła w ręce Agnieszki Radwańskiej;

Statuetkę Culture.pl Superbrands, przyznawaną twórcom, którzy najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą, otrzymali: Mariusz Treliński i Boris Kudlička.      

Rada Marek to gremium ekspertów, w którym zasiadają wyłącznie osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR – osób, które są autorytetami od wizerunku marki. Wachlarz doświadczeń, który prezentują i różnorodne spojrzenie pozwalają w kompleksowy sposób przyjrzeć się markom. Zrzeszone w Radzie Marek osoby niejednokrotnie identyfikują się z Superbrands i jako „Eksperci od marek” aktywnie uczestniczą w życiu organizacji dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem poprzez aktywność na spotkaniach, business mixerach i opracowywanie artykułów eksperckich. To dzięki nim możliwa jest wielopłaszczyznowa ocena wizerunkowej siły marek, a prowadzone dyskusje, w których uczestniczą jako prelegenci, przyciągają grono osób związanych i zainteresowanych brandingiem. (Żródło: www.superbrands.pl)