UNIQUE ONE w świątecznej akcji dla marki WINIARY

146 / 172

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży produktów marki Winiary w okresie przedświątecznym, tak bardzo istotnym z punkty widzenia biznesowego. Akcja odbywa się w 5 sieciach handlowych: Tesco, Carrefour, Auchan, Leclerc, Real. Agencja wykorzysta skuteczny mechanizm „Heart breaking” przy półce namawiając do zakupu produktów z szerokiej gamy marki. Promocja będą odbywały się w weekendy od piątku do niedzieli przez 3 tygodnie aż do samych świąt. Konsument po zakupie produktów za 10, zł w tym majonezu dekoracyjnego, tak mocno kojarzonego z polskimi świętami, otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci papieru prezentowego do pakowania świątecznych upominków. Nagrodę będzie można otrzymać od razu na stoisku promocyjnym za kasami. To jednak nie koniec atrakcji. Nestle dla swoich lojalnych klientów przygotowało dodatkową zabawę. Uczestnicy akcji będą mogli wypełnić świąteczną kartkę, przekazać ją hostessie-listonoszowi lub wrzucić do skrytki pocztowej Winiary i wygrać Volkswagena Up, tablety Samsung GalaxyTab4 czy 30 świątecznych kart podarunkowych po 100 zł. 
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, projekty graficzne organizację i obsługę akcji z Hostessami, organizację i obsługę świątecznego konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży, komunikacją bezpośrednią Hostess oraz mechanizmem pro-sprzedażowych „heart braking” przy półce jak również świątecznymi stoiskami promocyjnymi

Prasa Hostessy Konkursy SMS POS Facebook Secondary Placement