Uczestnik dowiaduje się o wygranej od razu. Agencja zastosowała w loterii mechanizm „instant win”, który jest jednym z najbardziej pożądanych przez konsumentów mechanizmów promocji sprzedaży. Po wysłaniu zgłoszenia specjalna animacja na stronie natychmiast informuje o wygranej lub przegranej (animacja otwierającej się puszki, z której „wyskakuje” pop-up z komunikatem o ewentualnej wygranej i rodzaju nagrody). Na koniec każde zgłoszenie bierze udział w finałowym losowaniu nagrody głównej w postaci samochodu.
Do wygrania w loterii: samochód Opel Adam, 5 telewizorów Sony 48”, 5 kin domowych Sony, 10 notebooków Lenovo 2 w 1, 50 tabletów Lenovo, 150 nagród w formie gotówki o wartości 100 zł oraz 200 nagród w formie gotówki o wartości 50 zł.
Przyjmowanie zgłoszeń do loterii zakończy się 11 grudnia 2016 r. Agencja Unique One, działając na zlecenie firmy GRAAL, odpowiedzialna jest za stronę organizacyjną, obsługę, a także za przygotowanie landing page loterii oraz kreację materiałów POS.
Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. spot radiowy, reklamę prasową oraz internet.