Nominacja w konkursie Golden Arrow 2021

6 / 247

Akcje trwała we wrześniu i październiku 2020 r. Zaangażowane zostały następujące sieci: Selgros, Polo Market, Stokrotka, Arhelan, Topaz, Frac.
Akcja będącą in-line z charakterystycznym elementem marki – mówiącymi parówkami. Pomysł zrodził się na bazie dialogów prowadzonych między przedstawicielami i przedstawicielkami świata Berlinek. Stworzyliśmy parasol komunikacyjny, pod którym realizowane były konkursy w poszczególnych sieciach handlowych. Konkurs w każdej z sieci trwał 4 tygodnie i oparty był o zgłoszenia SMSowe. Zadanie konkursowe polegało na wymyśleniu kreatywnego dialogu Berlinek lub uzasadnieniu, za co klient lubi Berlinki.
Kampania oparta była przede wszystkim na działaniach in-store: plakaty, ulotki, wobblery oraz moduły gazetkowe. Ponadto komunikacja uzupełniona została o informacje na profilach społecznościowych oraz stronach www poszczególnych sieci.