Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, dowolne płatki śniadaniowe lub baton zbożowy marki Nestlé. W loterii biorą udział wymienione w regulaminie produkty marki Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie.
Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie www.nestle-cereals.com/golden-cereal. Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. W loterii do wygrania są nagrody dzienne 100 zł (1500 x100 zł) lub 500 zł (100 x 500 zł). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej – 10 000 zł (5x10 000 zł).
Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w social mediach (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację globalnej komunikacji na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii.