Linea Recta Polska zmienia nazwę na Unique One

172 / 172

Znamy się na ludziach – to claim kampanii teaserowej oraz nowa strategia agencji Unique One. Tak brzmi nowa nazwa agencji, która od 13 lat działała jako Linea Recta Polska.

„Od 2000 roku na polskim rynku poznaliśmy bardzo dobrze grupy docelowe naszych klientów. Mieliśmy również przyjemność poznać tych konsumentów osobiście. Dziś śmiało możemy powiedzieć, że znamy i rozumiemy ich potrzeby. Po prostu znamy się na ludziach.” – mówi Grzegorz Bonder, Prezes Zarządu i twórca sukcesu firmy.

Teaser kampanii pojawił się w grudniowym wydaniu prasy marketingowej.

„Unique to słowo bardzo dobrze znane, szczególnie w branży marketingowo-reklamowej. Agencja od wielu lat słynie z unikalnych koncepcji promocji sprzedaży, dlatego nazwa idealnie do nas pasuje” – mówi Łukasz Janowski Managing Director, który odpowiadał za proces rebrandingu w agencji.

„Świat jednak idzie do przodu. Dzisiejszy konsument, jak wiemy staje się coraz bardziej zdigitalizowany i wymagający. Oczekuje unikalnych i spersonalizowanych rozwiązań. Dlatego my też się zmieniamy.” - mówi Grzegorz Bonder.

To nie jedyna zmiana, do grupy Unique dołączy agencja interaktywna Unique Digital, która nawiązała współpracę strategiczną z agencją interaktywną E_misja Interactive 360 oraz agencją Social Media i marketingu rekomendacji 6ix WoMM & Social Media pozyskując tym samym kompetencje kompleksowej obsługi marek w Internecie. Za rozwój działu digitalowego grupy Unique odpowiedzialny jest Łukasz Janowski, który obejmuje stanowisko Prezesa tej spółki.

„Zakładamy, że tym, czego dziś potrzebuje marketer jest synergiczna obsługa we wszystkich istotnych kanałach komunikacji: od półki po media interaktywne. Takie spojrzenie jest filarem decyzji o naszej kooperacji i wspólnym budowaniu rozwiązań dla klientów.
 Naszym celem jest dostarczanie nie tyle pojedynczych narzędzi, co całych ich zestawów precyzyjnie odpowiadających procesom zakupowym. W takim spojrzeniu upatrujemy naszą siłę.” – mówi Michał Siejak, zarządzający E_misja Interactive 360 i 6ix Womm & Social Media.

Do wiodących klientów należą: Nestle Polska, Grupa Metro, Polkomtel, Totalizator Sportowy, Lotos Oil, Premio i L’Oreal.