Akcje promocyjne pod hasłem „Every Friday is Black Friday”

9 / 276

Aby wziąć udział w akcjach promocyjnych, uczestnik powinien: dokonać w okresie promocyjnym jednorazowego zakupu co najmniej 4 produktów promocyjnych potwierdzonych jednym paragonem fiskalnym (tj. na 1 paragonie 4 szt. produktów BLACK, dowolna pojemność, lub 1 sztuki 4-paka BLACK pojemność 250 ml), zachować dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego; dokonać w okresie promocyjnym prawidłowego zgłoszenia swojego udziału w wybranej akcji promocyjnej (loterii, konkursie, kup i odbierz – jeden paragon uprawnia do zgłoszenia w jednej, dwóch lub wszystkich trzech akcjach) za pośrednictwem www.blackfridayakcja.pl.

  1. W akcji kup i odbierz do wygrania jest ponad 40 000szt. kodów rabatowych/zniżkowych do partnerów akcji: ZIPRO, KOMPUTRONIK, G2A, MR. GUGU, LIMANGO, GONGA, ANSWER, MOTUS)
  2. W konkursie (wybór zwycięskiego zdjęcia CO PIĄTEK + wybór zdjęcia w ramach nagrody głównej na zakończenie akcji): nagrody tygodniowe: 14 szt. (3 x hulajnoga elektryczna MOTUS + 11 x rower stacjonarny do ćwiczeń ZIPRO) oraz nagroda główna: 1 x wyjazd na Ibizę dla dwóch osób (we wrześniu 2022 r.)
  3. W loterii: 14 x 5 000 zł (losowanie CO PIĄTEK)

 

Marka Black (FoodCare Sp. z o.o.), powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie akcji promocyjnych dla marki Black. Zlecenie zostało pozyskane w wyniku wygranego przetargu.Akcje promocyjne będą komunikowane w social mediach.Mechanizm akcji promocyjnych przygotowała agencja Unique One.

Loteria POS WWW Mobile