Loteria Paragonowa organizowana przez agencję Unique One na zlecenie Ministerstwa Finansów ma na celu uświadomić konsumentom, że branie paragonów wspiera uczciwych przedsiębiorców oraz uczciwą konkurencję. Loteria potrwa cały rok, od 1 października br. do 30 września 2016 r.
Kampania drogerii Rossmann „Potrząśnij na szczęście” była pierwszą w Polsce loterią w aplikacji Rossmann PL. Akcja bazowała na mechanizmie loterii promocyjnej i miała charakter ogólnopolski. W akcji został wykorzystany słynny już mechanizm typu Instant Win. Uczestnik od razu dowiadywał się o wyniku losowania. Loteria cieszyła się ogromnym zainteresowaniem ze strony klientów sieci Rossmann. Dodatkowo zastosowaliśmy niestandardowy mechanizm wyłaniania zwycięzców nagród natychmiastowych wykorzystujący funkcjonalności telefonu w postaci żyroskopu – wystarczyło, że uczestnik, potrząsnął telefonem i od razu otrzymywał informację o wygranej bądź jej braku. W puli loterii było 1,5 mln nagród natychmiastowych (instant-win). Byliśmy odpowiedzialni za organizację i obsługę loterii oraz przygotowanie i wdrożenie platformy web view (strony loteryjnej widocznej w aplikacji Rossmann PL).
Wirtualna zdrapka lub e-zdrapka to innowacyjny mechanizm do zastosowania w loteriach promocyjnych. Obniża znacząco koszty całego projektu, ponieważ nie ma potrzeby drukowania kuponów loteryjnych (zdrapek) w drukarni. Konsumenci otrzymują atrakcyjny mechanizm, w którym informacja o wygranej wyświetla się od razu na ekranie (Instant Win). Mechanizm obejmuje wersje desktop, mobilną www oraz wersje z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Unique One ma gotowy, przetestowany na kilku loteriach mechanizm wirtualnej zdrapki. Zachęcamy do przetestowania tego skutecznego narzędzia promocji sprzedaży. Więcej informacji można otrzymać zadając pytanie przez zakładkę kontakt.
Loteria Orlen to największa loteria promocyjna w Polsce pod względem puli nagród. Wśród zwycięzców znalazło się 88 rodzinnych SUV-ów Peugeot 3008, ekskluzywne wyścigi z Robertem Kubicą i 11 650 000 produktów VERVA. Twarzą kampanii jest Robert Kubica, nasz jedyny przedstawiciel w królowej sportów motorowych.Mechanizm obejmował zakup co najmniej jedenego Zestawu Promocyjnego, a następnie odbiór zdrapki. Uczestnik od razu dowiadywał się, czy wygrał samochód czy jeden z produktów marki VERVA. Dodatkowo, Uczestnik programu VITAY mógł rejestrować kody ze zdrapek na www.loteria.orlen.pl i grać o wyjazd na wyścig. Losowania tych nagród emitowane były na antenie Telewizji Polskiej. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna była za opracowanie i obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, zakup samochodów oraz wyjazdów na wyścigi Roberta Kubicy), a także za przygotowanie strony loteryjnej:www.loteria.orlen.pl.
Kampania składała się z dwóch etapów. W pierwszym z nich była możliwość głosowania na propozycje tzw. challenge'y, czyli zadań, które były realizowane przez zaangażowanych do akcji influencerów. Do realizacji zadań wykorzystany został najnowszy system Canon EOS R. Drugi etap dotyczył głosowania na realizacje wybranych wcześniej challenge'y - zostały one opublikowane na social mediach influencerów. Followersi oddawali swoje głosy, a także komentowali każdą realiazację - to oni wyłonili zwycięzce. Dla najbardziej aktywnych followersów przewidziana została nagroda - isnpirujące spotkanie z jednym z influencerów. Aby sprawdzić tematy challengy, efekty realizacji oraz wyniki głosowania zapraszamy na stronę https://promocjecanon.pl
Gaming to szybko rozwijająca się branża z ogromnym potencjałem marketingowym. Wykorzystaliśmy ten trend w ogólnopolskiej kampanii promocyjnej dla marki Lion trwającej prawej 5 miesięcy. Odzew z od konsumentów był niesamowity. Do przyjmowania zgłoszeń używaliśmy bota na platformie Messenger
Znamy się na ludziach - dlatego jesteśmy skuteczni. Od kilkunastu lat badamy potrzeby konsumentów. Wiemy jacy są i czego szukają podczas zakupów, jakie marzenia chcą spełniać. Jesteśmy blisko ludzi. Klientów naszych klientów. Dlatego niezmiennie udaje się nam podnosić wyniki sprzedaży, przyczyniając się tym samym do sukcesu obsługiwanych marek.