Jak stworzyć skuteczną kampanię
w internecie?

Digital marketing, nazywany również marketingiem internetowym, marketingiem cyfrowym czy on-line marketingiem, to zbiór działań pozwalający reklamować (promować) produkty i usługi w internecie. Digital marketing polega na wykorzystaniu mediów cyfrowych w celu dotarcia i pozyskania konsumentów – użytkowników komputerów i urządzeń mobilnych.

Na rynku spotykamy przeróżne kanały komunikacji digital marketingu. Począwszy od poczty elektronicznej (e-mail marketing), mediów społecznościowych (Facebook i jego Metaverse, Instagram, TikTok, Twitter itd.) stron i portali www (reklamy graficzne display, treści – content marketing, nośniki video), stron z treścią video (YouTube – video marketing i Influencer marekting) a skończywszy na wyszukiwarkach internetowych (optymalizacja SEO, marketing SEM, reklama kontekstowa Google AdWords, Google AdSense itd.)

Jak możemy pomóc Twojej marce?

Nasze dotychczasowe realizacje w zakresie digital marketingu wykorzystywały m.in.: popularny w social mediach trend challenge’y, przeniesiony na płaszczyznę akcji promocyjnych. Mamy również doświadczenie w aktywnościach opartych o element grywalizacji w on-line, czy komunikacji brandowej opartej na niestandardowych, interaktywnych formatach digital. Bardzo często wspieramy nasze promocje sprzedaży (loterie, konkursy, programy sprzedażowe i lojalnościowe) kampanią internetową, zwiększając ilość leadów, cash-backów, zgłoszeń do loterii czy konkursu, zyskując przy tym zainteresowanie daną promocją i budując jej pozytywny wizerunek w internecie. Jeśli myślisz o wsparciu swojej kampanii przez influencera to dobry pomysł (influencer marketing). Pomożemy dobrać dla Twojej marki najlepszego, najskuteczniejszego, z dobrym zasięgiem a przede wszystkim bezpiecznego wizerunkowo.

Co zrobić, aby nie „przepalić” budżetu
na digital marketing?

Przede wszystkim należy skupić się na poniższych, kluczowych punktach:

  • Ustalić cel bądź cele, które chcemy zrealizować przy jego wykorzystaniu. Działania digital marketingowe mogą pozwalać osiągać zarówno cele wizerunkowe, jak i sprzedażowe. Cele powinny być mierzalne i możliwe do realizacji.

  • Ustalić grupę docelową i odpowiednie komunikaty oraz narzędzia. Różnorodność komunikacji trafiająca do danego segmentu odbiorców oraz miejsce i forma, w jakiej pojawimy się z działaniami digital marketingowymi, będzie stanowiło o sukcesie.

  • Zbudować odpowiednio szeroką komunikację. Bez niej żadne działanie, czy to w off-line, czy on-line nie będzie skuteczne. Digital marketing daje możliwość precyzyjnego dotarcia do określonych osób ze spersonalizowanym komunikatem, dzięki czemu jego siła i potencjał jest zdecydowanie wyższy, aniżeli w przypadku kampanii opartej o jedną, niezmienną treść przez cały czas jej trwania.

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię w internecie?

W przypadku proponowanych przez nas działań z zakresu digital marketingu opieramy się na wynikach badań konsumenckich, aktualnie obowiązujących trendach i wynikach dotychczasowych akcji marketingowych wspieranych w kanałach cyfrowych. Często wzorujemy się na pomysłach, które nie były wcześniej stosowane na rynku polskim i umiejętnie wplatamy je w działania proponowane naszym Klientom.

Przykłady naszych realizacji