Narodowa Loteria Paragonowa

Loteria Paragonowa organizowana przez agencję Unique One na zlecenie Ministerstwa Finansów ma na celu uświadomić konsumentom, że branie paragonów wspiera uczciwych przedsiębiorców oraz uczciwą konkurencję. Loteria potrwa cały rok, od 1 października br. do 30 września 2016 r. 

Zobacz więcej
Graj w kolory z Multi Multi

Graj w kolory z Multi Multi

Pod tym hasłem odbyła się kolejna ogólnopolska loteria promocyjna dla gry Multi Multi. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna była za koncept, prawną organizację i kompleksową obsługę loterii, główny KV akcji a także przygotowanie landing page w wersji stacjonarnej i mobilnej, jak również obsługę infolinii i help-desk. Po raz kolejny w loterii promocyjnej dla Totalizatora Sportowego został wykorzystany mechanizm typu Instant-Win.

Zobacz więcej
Owocowa loteria Herbapol

Owocowa loteria Herbapol

W października 2016 roku przygotowaliśmy kampanię dla marki Herbapol pod hasłem „Owocowa loteria”. Akcja bazowała na mechanizmie loterii promocyjnej i miała charakter ogólnopolski. Agencja Unique One została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu. W loterii został wykorzystany znany i lubiany mechanizm typu Instant-Win – uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Agencja Unique One odpowiedzialna była za przygotowanie mechanizmu i koncepcji loterii oraz jej organizację i obsługę, a także za opracowanie materiałów POS, strony www i spotu TV. Promocję wspierała ogólnopolska kampania w telewizji oraz w punktach sprzedaży.

Zobacz więcej
Są wakacje, musi być Loteriada!

Są wakacje, musi być Loteriada!

8 raz rzędu organizowaliśmy największą w Polsce loterię promującą gry Lotto. W tym roku do wygrania było aż 18 białych samochodów Mercedes-Benz klasa A oraz 267 innych nagród w postaci notebook’ów, smartfon’ów, smartwatch’y oraz tablet’ów. Loteria trwała całe lato od 4 lipca do 31 sierpnia 2016r. Akcja była oparta na popularnym mechanizmie Instant Win. Jak co roku miliony Polaków wzięło udział w naszej akcji. Całość zakończyła się uroczystą galą podczas Wielkiej Warszawskiej na torze wyścigów konnych na Służewcu. Galę poprowadził Conrado Moreno a nagrody wręczał Prezes Totalizatora Sportowego.

Zobacz więcej
Velux. Premiujemy trafny wybór 2016

Velux. Premiujemy trafny wybór 2016

Agencja Unique One w 2016 roku miała przyjemność przygotować promocję sprzedaży dla producenta okien dachowych – marki VELUX. Program opierał się na popularnym obecnie mechanizmie „cash back”. Agencja marketingu zintegrowanego odpowiedzialna była za obsługę promocji, za stworzenie KV akcji, kreację nośników on-line, materiałów prasowych oraz kreację i produkcję materiałów POS: plakatów, woblerów, ulotek, hangerów i naklejek. Unique Digital przygotowała rozwiązanie IT do rejestracji konsumentów oraz rozbudowany CRM do automatycznego raportowania i zarządzania programem. Akcja wspierana była kampanią w mediach.
Akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem więc jest kontynuowana bez przerwy w 2017!

Zobacz więcej
Aplikacja skanująca paragony

Aplikacja skanująca paragony

Kolejna już innowacja została wprowadzona na polski rynek przez naszą agencję. Stworzyliśmy pierwszą aplikację mobilną do czytania danych z paragonów. Aplikacja działa w środowisku Android i iOS i służy do rejestrowania paragonów w Narodowej Loterii Paragonowej. Aplikacja przy użyciu kamery wbudowanej w telefon lub tablet zamienia wydrukowane dane na paragonie na postać cyfrową i automatycznie uzupełnia formularz zgłoszeniowy do akcji. Użytkownik musi tylko zaakceptować zgłoszenie. 

Zobacz więcej
Codzienne bony za Nestle paragony

Codzienne bony za Nestle paragony

Pod takich hasłem powstały 2 edycje ogólnopolskiej loterii audioteksowej w sieci Kaufland wraz z Nestle Polska. Akcja została w całości przygotowana przez agencję marketingu zintegrowanego Unique One w wyniku wygranego przetargu. Celem akcji promocyjnej było zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestle i ich widoczności na rynku.  Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna była za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii audioteksowej. Działania wsparte były materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, i gazetka sieci Kaufland).

Loteriada 2015, czyli wakacyjna zabawa z LOTTO

Są wakacje więc musi być Loteriada - największa w Polsce loteria promująca gry Lotto. W Loterii Unique One w tym roku do wygrania aż 12 kultowych samochodów MINI oraz 1000 tabletów marki Lenovo. Zapraszamy do punktów Lotto od 1 lipca do 30 sierpnia 2015 r.! Szczegóły na www.loteriada.pl.

Zobacz więcej
Multi Multi Loteria 2016!

Multi Multi Loteria 2016!

Kolejna edycja wiosennej loterii Multi Multi organizowanej przez Unique One cieszyła się bardzo dużą popularnością. Otrzymaliśmy kilka milionów zgłoszeń a wskaźnik Response Rate zatrzymał się na niewiarygodnie wysokim poziomie. Akcja miała na celu edukację, tłumaczenie zasad gry losowej Multi Multi oraz promocję gry z Plusem. Na zwycięzców głównych wygranych w loterii czekały samochody oraz ponad 400 innych nagród rzeczowych. Każdy z uczestników sam wybierał nagrodę w której losowaniu chciał wziąć udział.  

Zobacz więcej
Ostra Promocja Sokołów

Ostra Promocja Sokołów

Dla marki Sokołów zorganizowaliśmy ogólnopolski program sprzedażowy skierowany do sklepów spożywczych. Akcja miała za zadanie zachęcić sklepy do regularnego składania zamówień. Za każdy zrealizowany target sklepy otrzymywały natychmiastowe benefity a za zrealizowanie 4 targetów z rzędu brały udział w losowaniu nagród. W loterii do wygrania było: 2 x 10 000 zł, 10 Thermomixów i 40 robotów kuchennych Bosch. Dodatkowo uczestnicy akcji mogli uzbierać całą kolekcję noży. W akcji wzięło udział ponad 1 500 sklepów spożywczych.
Aby zwiększyć skuteczność akcji program był wspierany mechanizmem motywacyjnym dla przedstawicieli handlowych i kierowców. 

Zobacz więcej
Zakręć kubkiem NESCAFÉ

Zakręć kubkiem NESCAFÉ

To kreatywne hasło przewodnie ogólnopolskiej kampanii, którą mieliśmy przyjemność prowadzić dla marki Nescafe na zlecenie Nestle Polska, które obchodzi swoje 150 urodziny. Agencja Unique One odpowiedzialna była za wymyślenie Big Idea tej kampanii, kreację materiałów graficznych, organizację i egzekucję tego projektu. Na potrzeby kampanii został stworzony landing page ze specjalną animacją kręcącego się kubka (mechanizm Instant Win), który w przypadku wygranej w loterii, zatrzymywał się na nagrodzie, którą się wygrało. Akcja była mocno zauważalna i zyskała duże uznanie na polskim rynku.

Zobacz więcej
Platforma Makro Bonusy

Platforma Makro Bonusy

Z okazji 22 urodzin Makro w Polsce stworzyliśmy platformę ofertowo-lojalnościową o nazwie Makro Bonusy. To nowa, cyfrowa forma komunikacji z klientami Makro. Są w niej zawarte oferty promocyjne, rabatowe, konkursowe i loteryjne. Oferty dostępne po zalogowaniu są personalizowane  i podzielone w zależności od rodzaju prowadzonej działalności. Platforma dostępna jest od 1 września 2016r. Na samym początku swojej działalności na platformie znalazły się następujące akcje: program lojalnościowy Punktomania, konkurs wycieczkowy (aż 140 wycieczek na wyspy kanaryjskie), aplikacja mobilna i loteria wspierająca Punktomanię. Jest to narzędzie, gdzie można znaleźć różnorodne oferty. Klienci Makro mają do dyspozycji cały wachlarz benefitów do wyboru. Makro bonusy są również wspierane infolinią gdzie każdy z uczestników może uzyskać odpowiedzi na swoje pytania.  

Zobacz więcej
Punktomania

Punktomania

Program rabatowo-lojalnościowy. W tym roku Punktomania po raz pierwszy w historii odbywa się w wersji w pełni cyfrowej. Program dostępny jest na platformie sprzedażowej makro-bonusy.pl obsługiwanej również przez zespół Unique One. Wisienką na torcie są dwa auta, które również są do wygrania w akcji. W programie rabatowym jest kilkadziesiąt różnorodnych produktów, które można zamawiać przez portal Makro Bonusów.

Zobacz więcej
Urodzinowa loteria Kaskady

Urodzinowa loteria Kaskady

Agencja Unique One na 5 urodziny zorganizowała loterię promocyjną mającą na celu wzrost zainteresowania grą losową Kaskada. W kolekturach Totalizatora Sportowego w czasie trwania loterii kupując los Kaskady uczestnicy otrzymywali specjalny kupon promocyjny z kodem. Do wygrania 5 Renault Twingo i 280 innych nagród rzeczowych. Generowanie kuponów loterii odbywało się od 11 stycznia do 14 lutego 2016r. 

Zobacz więcej
Loteria w programie lojalnościowym

Loteria w programie lojalnościowym

Mieliśmy przyjemność zorganizować ogólnopolską loterię promocyjną dla uczestników programów lojalnościowych w sieciach Żabka i Freshmarket. Ta nietypowa hybryda mechanizmów promocyjnych miała na celu wymianę e-znaczków programu lojalnościowego na losy w loterii. Innowacyjną opcją była możliwość zagrania „va banque”, co było świetną zabawą dla uczestników lubiących ryzyko, gdyż podwajało to szanse na wygraną. A było o co grać, gdyż do wygrania były samochody Opel Astra, rowery miejskie i tablety Lenovo. 

Zobacz więcej
Konkurs Nestlé - Wakacje na 5tkę w sieci TESCO

Konkurs Nestlé - Wakacje na 5tkę w sieci TESCO

Zapraszamy do udziału w konkursie Wakacje na 5-tkę w sieci TESCO! Do wygrania atrakcyjne nagrody pieniężne. Konkurs trwa od dnia 9 lipca do 22 lipca 2015 r.
Więcej szczegółów konkursu na stronie www.uniqueone.pl/pl/regulaminy/konkurs-nestle

Zobacz więcej
Program Lojalnościowy Zyskuj z Plusem

Program Lojalnościowy Zyskuj z Plusem

Nieprzerwanie od początku 2012 roku prowadzimy i obsługujemy program lojalnościowy dla Polkomtela. Program jest obecnie zintegrowany on-line ze sklepem internetowym co powoduje, iż uczestnicy mogą wybierać z palety kilku tysięcy nagród zawsze dostępnych. Na potrzeby programu zostało stworzone unikalne, autorskie oprogramowanie Unique Loyalty.

Podbij Paryż jednym spojrzeniem!

Do wygrania:
Codziennie: 5 x zestaw kosmetyków L'ORÉAL PARIS
Co tydzień: 2 x elegancka kosmetyczka z produktami L'ORÉAL PARIS
Nagrodą główną, jest wyjazd do Paryża dla dwóch osób
Zgłoszenia przyjmujemy do 30.11.2014 r.

Zobacz więcej
Zima przed nami, Nestle sypie nagrodami!

Zima przed nami, Nestle sypie nagrodami!

W listopadzie zorganizowaliśmy kolejną loterię dla Nestle Polska w sieci Intermarche. Hasło i cała kreacja została przygotowana w zimowej odsłonie. Każde zgłoszenie brało udział w 3 losowaniach: codziennie, co tydzień i na koniec. 

Zobacz więcej
Loteria Z Nestlé zdrowo i sportowo

Loteria Z Nestlé zdrowo i sportowo

Agencja UNIQUE ONE ma przyjemność organizować ogólnopolską loterię Z Nestlé zdrowo i sportowo dla Nestlé Polska. Akcja promocyjna rozpoczęła się w czerwcu bieżącego roku i obejmie kilka sieci handlowych.

Zobacz więcej
Loteria L'Oreal Men Expert

Loteria L'Oreal Men Expert

W tym roku w loterii promocyjnej L’Oreal MEN EXPERTdo wygrania 1000 zestawów kosmetyków MEN EXPERT, Smartwatch’e Samsung Galaxy Gear S oraz nagroda główna w wysokości 10 000 zł. Zapraszmy do udziału od 06.07 do 30.08.2015r. 

Szczegóły na www.menexpert.pl.

Zobacz więcej
Graj i wybieraj nagrody

Graj i wybieraj nagrody

Wiosenną kampanię Multi - Multi, wspiera loteria organizowana przez Unique One. Do wygrania Fiat 500, oraz Volvo V40
Od 20 kwietnia do 22 maja, graj i wybieraj spośród ponad 300 fantastycznych nagród!
Zarejestruj się na www.multimulti.pl,
zgłoś kod z kuponu i weź udział w loterii.

Zobacz więcej
Spróbuj mnie…  i obudź się na wiosnę!

Spróbuj mnie… i obudź się na wiosnę!

Spróbuj mnie…i obudź się na wiosnę!
Pod takim tytułem, rusza wiosenny konkurs Nescafe, w sieci Intermarche.
Do zdobycia wiosenne nagrody:
10 x 100 zł w bonach Intermarche
Nagroda główna: Skuter Vespa Sprint

Zobacz więcej
Kroczki stawiamy, nagrody wygrywamy!

Kroczki stawiamy, nagrody wygrywamy!

Juz od 1 Kwietnia śmiało stawiaj z nami kroczki!!
Ruszyła nowa Loteria Promocyjna, marki Gerber, pod nazwą: 
„Kroczki stawiamy, nagrody wygrywamy”
W loterii do wygrania:
5 000 x bon o wartości 100 zł
3 x 30 000 zł
Dodatkowo do 20% gwarantowany rabat na zakupy w sklepach SMYK

Zobacz więcej
Zgarnij nagrodę dla swojego kota!

Zgarnij nagrodę dla swojego kota!

W lutym obchodzimy Międzynarodowy Dzień Kota. Z tej okazji Nestlé Purina zorganizowała konkurs w sieci Biedronka. Wysyłając MMS ze zdjęciem jak świętujesz Dzień Kota, ze swoim ulubieńcem, możesz wygrać dla niego atrakcyjne nagrody.

Zobacz więcej
Spełnij swoje świąteczne życzenie!

Spełnij swoje świąteczne życzenie!

Celem prowadzonej akcji promocyjnej pod hasłem „Świąteczna poczta Winiary, jest zwiększenie sprzedaży produktów marki Winiary w okresie przedświątecznym, tak bardzo istotnym z punkty widzenia biznesowego. Akcja odbywa się w 5 sieciach handlowych: Tesco, Carrefour, Auchan, Leclerc, Real. 

 

Zobacz więcej
Spróbuj mnie…w nowej loterii Nescafe

Spróbuj mnie…w nowej loterii Nescafe

Spróbuj mnie...pod takim tytułem w dniu 12 Listopada, ruszyła nowa loteria Nescafe, w sieci POLOmarket
Do zdobycia - Samochód Volkswagen Up! oraz inne atrakcyjne nagrody :
NESCAFE Dolce Gusto,
5 x 100zł w bonach

 

Zobacz więcej
Ruszaj w drogę z Nestle!

Ruszaj w drogę z Nestle!

Juz od 12 Listopada, czas na realizację marzeń z firmą Nestle. W sieci sklepów Intermarche, do wygrania atrakcyjne nagrody, wśród nich:
nowy Citroen C1
5 x 100 zł w bonach Intermarche
3 x kino domowe Sony z Blu-ray i zestawem filmów

 

Zobacz więcej
Napełnij skarbonkę

Napełnij skarbonkę

Od 10 Listopada, możesz napełniać skarbonkę, kupując produkty Nestle,  w sieci sklepów Biedronka.
Wybierając produkty dla dzieci, i niemowlat, masz szansę na wygranie nagrody głównej: 10.000 zł,
oraz nagród codziennych 5 x 100 zł

Zobacz więcej
Drapnij Nagrody!

Drapnij Nagrody!

Chcesz wygrać, atrakcyjne nagrody dla siebie i swojego pupila?
Weź udział w loterii, i wydrap je!
Wystarczy, że od 3 listopada, kupisz produkty DOG CHOW lub CAT CHOW, i zarejestrujesz się na stronie www.drapnijnagrody.pl


Zobacz więcej
Na szlaku smaku

Na szlaku smaku

W  nowej akcji promocyjnej zorganizowanej przez WINIARY „Na szlaku smaku”, do wypróbowania były nowe smaki Zup.
Akcja prowadzona była w sieciach Stokrotka i Intermarche.
Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody!

Zobacz więcej
Korona Smakosza

Korona Smakosza

W dniach 3 - 5 października, w Warszawie,  zorganizowaliśmy akcje pt.: Korona Smakosza – plebiscyt, na najlepszą restaurację, bar i kawiarnie. W projekcie wzięło udział ponad 200 punktów gastronomicznych.

Zobacz więcej
Zabierz kaszkę na wakację

Zabierz kaszkę na wakację

14 lipca ruszyła kampania sprzedażowa kaszek do picia Nestle. Akcja wpierana jest kampanią banerową, kampanią na forach, w mediach społecznościowych jak również w miejscu sprzedaży. Więcej na www.kaszkidopicia.pl

Zobacz więcej
Startuj po nagrody

Startuj po nagrody

W miesiącach wakacyjnych będzie się odbywała ogólnopolska loteria audioteksowa dla marki Men Expert. Do zgarniecia tablety Lenovo Yoga, kosmetyki oraz 2,000 zł. Loteria będzie wspierana w miejscu sprzedaży jak również w internecie. Więcej na www.menexpert.pl

Zobacz więcej
Loteriada 2014         Karnawał Wygrywania

Loteriada 2014 Karnawał Wygrywania

Są wakację więc musi być Loteriada. Największa w Polsce loteria promująca gry Lotto. W Loterii Unique One w tym roku do wygrania aż 13 kultowe MINI One i 1000 tabletów Asus. Szczegóły na www.loteriada.pl Zapraszamy do punktów Lotto.

Zobacz więcej
Poznaj rodzinę Nestle

Poznaj rodzinę Nestle

Na przełomie czerwca i lipca odbyła się w 3 sieciach handlowych promocja sprzedaży pod wspólnym parasolem "Poznaj rodzinę Nestle". Zostały zastosowane 3 rodzaje mechanizmów promocji sprzedaży.

Zobacz więcej
Animacje Velvet

Animacje Velvet

W kwietniu 2014 r. Unique One zorganizowała akcję wizerunkową dla marki VELVET, która odbywała się w TOP 25 halach Tesco. Podczas akcji odbywały się prezentacje chłonności ręczników papierowych VELVET. Uzupełnione one zostały o konkursy dla konsumentów, którzy dokonali zakupu ręczników. Nagrodami w tych konkursach były maskotki niedźwiadka VELVET, który jest nową ikoną marki po jej re-brandingu.

Zobacz więcej
Podwójne urodziny w MAKRO

Podwójne urodziny w MAKRO

MAKRO ma powody do świętowania - podwójne, okrągłe urodziny: 20-lecie MAKRO i 50-lecie METRO. Z tej okazji MAKRO przygotowało dla swoich klientów liczne konkursy i promocje. 29 kwietnia rusza jeden z większych projektów obchodów roku jubileuszowego - Urodzinowa Loteria.

Zobacz więcej
Loteria w sieci Premio

Loteria w sieci Premio

Sieć serwisów typu Fast-fit Premio Opony-Autoserwis należąca do grupy GoodYear w sezonie wymiany opon i przeglądów zorganizowała dla swoich klientów loterię. Do wygrania jest ponad 10.000 nagród w zdrapkach. 

Zobacz więcej
Promocja X-mass Winiary 2013

Promocja X-mass Winiary 2013

Winiary tak już mają, że na  swięta swoim konsumentom prezenty rozdają. Unique One przeprowadziło promocję w miejscu sprzedaży z hostessami w sieciach L'eclerc, Tesco, Carrefour i Real.

Zobacz więcej
Loteria

Loteria "Graj o tablet" dla KitKat

Po miesiącach wyczekiwania Google ujawnia nazwę najnowszej wersji systemu mobilnego Android – będzie to Android KIT KAT! Nowa nazwa to efekt współpracy twórców najbardziej popularnego na świecie systemu operacyjnego dla urządzeń mobilnych oraz największej firmy spożywczej świata - Nestlé. 

KitKat na polskim rynku przygotował loterię, w której do wygrania jest 1000 tabletów Nexus7 od Google.

Zobacz więcej
Loteria od Świętego Mikołaja dla Makro

Loteria od Świętego Mikołaja dla Makro

Jak wiemy już od kilku lat Święty Mikołaj zaopatruje się przed świętami w Makro. Z tej okazji Unique One i Makro Cash&Carry przygotowało dla klientów hal loterię opartą na dobrze znanej i lubianej mechanice zdrapkowej.

Zobacz więcej
Największa loteria w Polsce

Największa loteria w Polsce

Jest lato, jest Loteriada. Tak już po raz kolejny spędziliśmy wakacje :) będąc organizatorem największej loterii w Polsce. Do wygrania był markowy sprzęt Apple, kultowe skutery oraz Sportowe Alfa Romeo. Serwery przyjmujące zgłoszenia były rozgrzane do czerwoności. Otrzymaliśmy 13,5 mln zgłoszeń!!!

Zobacz więcej
Makro zmienia się dla Mnie

Makro zmienia się dla Mnie

Makro słucha swoich klientów i wprowadza oczekiwane przez nich zmiany. Przygotowaliśmy dla Makro kampanię wizerunkową mającą podkreślić udogodnienia, które Makro wprowadziło dla swoich klientów

Zobacz więcej
Winiary Ale numer

Winiary Ale numer

Pod takim dwuznacznym hasłem odbyła się ogólnopolska loteria marki Winiary. Głównym bohaterem tej akcji był numer paragonu i unikalny, natychmiastowy mechanizm wygrywania, opracowany specjalnie do tej loterii przez Unique One.

Zobacz więcej
Regaty Lotos - Wyruszamy w Rejs

Regaty Lotos - Wyruszamy w Rejs

Pod taką nazwą Lotos Oil przeprowadził Program Lojalnościowy dla różnych kanałów dystrybucji produktów olejowych. Mile morskie w drodze do portu docelowego zbierali wszyscy uczestnicy regat portu, w którym czekały na nich super atrakcyjne nagrody.

Zobacz więcej
Wielkamocna Loteria w Makro

Wielkamocna Loteria w Makro

Auta terenowe, setki tysięcy nagród, prosta mechanika oparta na znanych i lubianych zdrapkach to przepis na sukces promocji Wielkanocnej. Dwie z tych zdrapek kryły napis: „Wygrałeś Nissana Navarę!”.

Zobacz więcej
Loteria Sieci Warsztatów Premio

Loteria Sieci Warsztatów Premio

Marka Premio należąca do grupy GoodYear w sezonie wymiany opon i przeglądów zorganizowała dla swoich klientów loterię. Do zgarnięcia był kultowy Fiat 500. 

Zobacz więcej
Loteria Wakacyjna Nestle

Loteria Wakacyjna Nestle

Klienci sieci Kaufland mogli pojechać na swoje wakacje nowym autem. Wystarczyło kupić produkty Nestle i wziąć udział w loterii organizowanej przez Unique One.

Zobacz więcej
Udany dzień z Nałęczowianką

Udany dzień z Nałęczowianką

Udany, bo w loterii Unique One można było wygrać karty płatnicze o wartości nawet 7000 zł. Z kartą Nałęczowianki zakupy zawsze będą udane.

Zobacz więcej
Loteria dla batonów Nestle

Loteria dla batonów Nestle

W loterii Unique One można było w prosty sposób zwiększyć swoje kieszonkowe. Wystarczył 1 baton i zgłoszenie. Uczestnicy, do których uśmiechnęło się szczęście zgarnęli nawet do 3 000 zł.

Zobacz więcej
M1 jak 1 Milion

M1 jak 1 Milion

Dzięki M1 możesz być milionerem. To chyba niezłe uczucie? Możesz rzucić pracę i powiedzieć szefowi a mi to lotto :) a i tak będzie cię stać na dużo. Unique One w tej loterii zastosowało kilka nowinek technicznych.

Zobacz więcej
Wygraj Becikowe

Wygraj Becikowe

Becikowe w Polsce to 1000 zł. Taką nagrodę w loterii Unique One wygrywało codziennie 10 zwycięzców i tak przez 100 dni promocji. W sumie rozdaliśmy 1,000,000 zł becikowego.

Zobacz więcej
Zostań Przyjacielem Makromena

Zostań Przyjacielem Makromena

Teraz dzieci poniżej 140cm wysokości mogą wejść do hal Makro w weekendy. Zostaliśmy poproszeni o zakomunikowanie i wdrożenie tej zmiany. Bardzo się ucieszyliśmy, ponieważ kilka osób z naszej agencji pamięta te czasy, kiedy nie mogło wejść do Makro i odliczało czas kiedy przekroczą magiczne 140 cm :)

Zobacz więcej projektów Zobacz mniej projektów