To wieloletnie doświadczenie posłużyło nam do zdobycia zaufania wielu klientów oraz zgromadzenia wiedzy, dzięki której wypracowaliśmy skuteczną i unikalną strategię działań w branży marketingowej.
Bardzo dobrze poznaliśmy grupy docelowe naszych klientów. Mieliśmy również przyjemność poznać tych konsumentów osobiście. Możemy powiedzieć, że znamy i rozumiemy ich potrzeby. Po prostu znamy się na ludziach. Takie podejście (Marketing z Pola*) umożliwia nam podjęcie skutecznych działań, które w spektakularny sposób przekładają się na sprzedaż.
Dzisiejszy konsument jest coraz bardziej zdigitalizowany i wymagający. Oczekuje unikalnych i spersonalizowanych rozwiązań. Dlatego UNIQUE ONE w ramach grupy korzysta z synergii jaką daje połączenie agencji marketingu zintegrowanego z agencją interaktywną.
W ramach grupy UNIQUE działa:
- Agencja marketingu zintegrowanego UNIQUE ONE
- Agencja interaktywna UNIQUE DIGITAL
Agencja w latach 2000-2013 nosiła nazwę Linea Recta Polska.
* Twórcą teorii „Marketingu z Pola” jest Grzegorz Bonder