Unique One - agencja marketingu zintegrowanego 2017 roku

Znamy się na ludziach - dlatego jesteśmy skuteczni. Od kilkunastu lat badamy potrzeby konsumenów. Wiemy jacy są i czego szukają podczas zakupów, jakie marzenia chcą spełniać. Jesteśmy blisko ludzi. Klientów naszych klientów. Dlatego niezmiennie udaje si nam podnosić wyniki sprzedaży, przyczyniając się tym samym do sukcesu obsługiwanych marek.

Projekty
Wzrost trafficu do sieci o 67%
50% wzrost sprzedaży przy nasyconym rynku
63% wzrostu sprzedaży w 2 miesiące
13,5 mln zgłoszeń do jednej promocji sprzedaży
Czytaj dalej

Organizator największych loterii i konkursów w Polsce

Zobacz więcej
Narodowa Loteria Paragonowa

Narodowa Loteria Paragonowa

Loteria Paragonowa organizowana przez agencję Unique One na zlecenie Ministerstwa Finansów ma na celu uświadomić konsumentom, że branie paragonów wspiera uczciwych przedsiębiorców oraz uczciwą konkurencję. Loteria potrwa cały rok, od 1 października br. do 30 września 2016 r. 

Zobacz więcej
Gorączka złota z NESCAFE

Gorączka złota z NESCAFE

Przyszła wiosna, a więc mamy Gorączkę… złota! Pod tym hasłem przygotowaliśmy ogólnopolską kampanię dla marki Nescafe na zlecenie Nestle Polska. Loteria ma charakter instant-win, więc zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę pieniężną. Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za koncepcję promocji, Key Visual, obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za zaprojektowanie i oprogramowanie strony www, kreację materiałów POS standardowych i niestandardowych, kreację prasy oraz kampanię w internecie. Loteria wspierana jest w TV, internecie i prasie branżowej, a także materiałami POS w punktach sprzedaży.

Zobacz więcej
Event Purina New Reality 2.0

Event Purina New Reality 2.0

Dla Nestle PURINA zorganizowaliśmy digitalową konferencję sprzedaży. Agencja odpowiedzialna była za oprawę audiowizualną, scenograficzną, graficzną, interaktywną i motyw przewodni konferencji oraz KV. Na potrzeby konferencji została stworzona aplikacja mobilna, na której dostępna była cyfrowa agenda eventu oraz mapa obiektu. Aplikacja dawała też możliwość dodawania zdjęć oraz komentowania. Atrakcjami w części wieczornej były platformy VR – 5D i 7D, dzięki którym można przenieść się do wirtualnego świata. Dodatkowo, dostępna była cyfrowa fotobudka działająca na ekranie dotykowym. Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji była zabawa z DJ’em. Muzyka była wizualizowana specjalnymi grafami i teledyskami na ogromnym ekranie diodowym, co dodawało wyjątkowego klimatu.

Zobacz więcej
JPK VAT – Wszystko w porządku

JPK VAT – Wszystko w porządku

Dla Ministerstwa Finansów przygotowaliśmy kampanię wizerunkową skierowaną do mikroprzedsiębiorców pod hasłem JPK VAT – Wszystko w porządku. Kampania nawiązuje do wprowadzonego przez resort finansów obowiązku rozliczania podatku VAT za pomocą Jednolitego Pliku Kontrolnego.  Głównym nośnikiem akcji był 30” spot TV przygotowany dla TVP, Polsat i TVN. Opracowaliśmy również wersje nośnika video przeznaczonego do kampanii internetowej. Produkcją spotu zajęła się firma FM PRO.
Reżyseria: Marcin Męczkowski
Wystąpili: Kinga Krasuska, Szymon Michalewicz oraz Mateusz Bernardyn

Zobacz więcej
Graj w kolory z Multi Multi

Graj w kolory z Multi Multi

Pod tym hasłem odbyła się kolejna ogólnopolska loteria promocyjna dla gry Multi Multi. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna była za koncept, prawną organizację i kompleksową obsługę loterii, główny KV akcji a także przygotowanie landing page w wersji stacjonarnej i mobilnej, jak również obsługę infolinii i help-desk. Po raz kolejny w loterii promocyjnej dla Totalizatora Sportowego został wykorzystany mechanizm typu Instant-Win.

Zobacz więcej
Zakręć kubkiem NESCAFÉ

Zakręć kubkiem NESCAFÉ

To kreatywne hasło przewodnie ogólnopolskiej kampanii, którą mieliśmy przyjemność prowadzić dla marki Nescafe na zlecenie Nestle Polska, które obchodzi swoje 150 urodziny. Agencja Unique One odpowiedzialna była za wymyślenie Big Idea tej kampanii, kreację materiałów graficznych, organizację i egzekucję tego projektu. Na potrzeby kampanii został stworzony landing page ze specjalną animacją kręcącego się kubka (mechanizm Instant Win), który w przypadku wygranej w loterii, zatrzymywał się na nagrodzie, którą się wygrało. Akcja była mocno zauważalna i zyskała duże uznanie na polskim rynku.

Zobacz więcej realizacji